انیمیشن زیبا از استودیو آتما. در ساخت این کلیپ از ده هزار آیفون استفاده شده است
کد خبر: ۵۵۵۹۱۲
دومینو با آیفون 5

 

در ادامه به بررسی شرکت آتما می پردازیم:

 

تخصصو اشتیاق این استودیو برای داستان سرایی و ایجاد محتوا موجب پذیرفته شدن آن از سوی  سازمان‌ها و مارک‌های معتبر شده. آنها با ارائه مجموعه‌ای از خدمات شامل تمام جنبه‌های انیمیشن، جلوه‌های بصری و تولید فیلمبه همکاری با شرکت‌ها می‌پردازند.

اعضای اصلی این شرکت عبارتند از:

 

Modi Shantharam

Mody Shantharam  مدیر عامل شرکت وکارگردان انیمیشن

مودی بنیانگذار استودیو  Aatmaاستودیو و هم‌اکنون مدیر عامل و مدیر انیمیشند آن است. وی بیش از یک دهه است که عمیقا در صنعت انیمیشن جا افتاده است. مودی مردی با ایده‌های بزرگ است که خلاقیت خود را صرف به دست آوردن شهرت نموده است.

کریس برنال مدیر خلاقیت
کریستوفربه عنوان مدیر خلاق استودیو Aatma است.اوتیم های متنوع خود را هدایت می کند و برای تحویل پروژه‌ها در زمان و با توجه به بودجه پیشنهادی برنامه ریزی می کند وی تخصص خود رااز طریق کار کردن به عنوان یک هنرمند در استودیوهای تجاری و غیرانتفاعی در VFX و درزمینه انیمیشن به دست آورده است.

 

 

 

Aatma  انیمیشن،استودیوی محتوا سازی دیجیتالی و متخصص در تولید تصاویر برای پخش چند رسانه‌ای و سیستم‌های متعامل درسان فرانسیسکو است

 

پراشانت shantharamمدیر تجاری شرکت
پراشانت، افسر ارشد کسب و کار است. وظیفه او نظارت بر عملکرد کسب و کار از استراتژی، بازاریابی، امور مالی و منابع انسانی است.او یک پس زمینهقوی در بازاریابی و عملیات در صنعت اینترنت و تلفن همراه دارد. و پیش تر در استرالیا و نیوزیلند فعالیت داشته است. این تنوع کمک می کند تا دیدگاه های متفاوتی داشته باشد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها