دو روز تا رونمایی از آیفون 5S

کد خبر: ۵۹۵۰۸۱
دو روز تا رونمایی از آیفون 5S

عکس های جدیدی از آیفون ارزان قیمت و آیفون 5S منتشر شده٬ و در کنار آن اشاره ای هم به مشخصات احتمالی گردیده.

 
گویا قرار است آیفون ارزان قیمت فقط در ۵ رنگ قرمز٬ زرد٬ سفید٬ آبی و سبز معرفی شود٬ هنوز رنگ مشکی آن را در عکس های لو رفته ندیده ایم و این٬ باعث می شود چنین ادعایی موجه جلوه کند.
 
نمای دور نمایشگر آیفون ارزان قیمت نیز برای هر ۵ مدل سفید خواهد بود. در عین حال گفته شده که مشخصات سخت افزاری آن٬ با آیفون ۵ یکی است و ابعاد بدنه اش ۲ تا ۳ میلیمتر کمتر از آن است -که در مورد این آخری شک داریم.
 
اما برسیم به آیفون 5S که در عکس بالا نمای داخل و پشت بدنه آلومینیومی آن را می بینید. مشخص نیست که آیا این عکس، بدنه قبل از آنودیزاسیون را نشان می دهد یا رنگی جدید برای آیفون آلومینیومی در راه است. به هر صورت٬ بدنه ای مشابه با آیفون ۵ را برای این تلفن انتظار داریم اما در درون٬ تغییرات همه جانبه خواهد بود.
 
علاوه بر دوربین ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دوگانه در عقب دستگاه٬ انتظار می رود نمایشگر ۴ اینچی IGZO با رزولوشن ۱۱۳۶ در ۶۴۰ در جلوی دستگاه بدرخشد -شایعه ای که در صورت تحقق می تواند عمر باتری را بسیار بهبود دهد، البته گویا ظرفیت باتری هم بالا رفته. چیپ A7 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و ۴ هسته پردازشی همراه با گرافیک PowerVR SGX 554MP4 و رم ۲ گیگابایتی هم از دیگر موارد هستند. 
 
گویا اپل قصد دارد آیفون 5S با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی را هم معرفی کند! (امیدواریم کم کم حافظه 16 گیگابایتی هم بر روی همه دستگاه های موبایل جای خود را به حافظه 32 گیگابایتی بدهد.)
 
در کنار این موارد احتمال می رود در زیر دکمه Home سنسور تشخیص اثر انگشت و البته نور LED برای آگاهسازی کاربر از پیامک های دریافتی و تماس های از دست رفته (و سایر هشدارهای مشابه) قرار بگیرد.
 
منبع نانجی
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها