36...091341: چگونه می‌توانیم برای شما مقاله بفرستیم تا با اسم خودمان چاپ شود؟
کد خبر: ۵۹۵۱۶۹

کافی است مطلب خود را با نام و نام خانوادگی کامل و نام محل اقامت برای ما به آدرس پست الکترونیک click@jamejamonline.ir ارسال فرمایید. گروه تحریریه کلیک مطلب شما را بررسی خواهد کرد و در صورت داشتن همه شرایط لازم، پس از ویراستاری علمی و ادبی در ضمیمه کلیک چاپ خواهد شد.

سعید غفاری از همدان: خیلی ببخشیدا...! ولی شما که قرار بود بخش «ایده» رو حذف کنید، پس چرا اصلا افتتاحش کردید؟! ما را بگو که با کلی شوق و ذوق، ایده فرستادیم برای شما.

بخش ایده‌های شما تعطیل نشده است، بلکه تعداد ایده‌های مناسبی که به دست ما می‌رسید کم شده بود، بنابراین تصمیم گرفتیم هر دو تا سه هفته یکبار آنها را منتشر کنیم. اگر همه خوانندگان کلیک همت کنند و ایده‌های فناورانه خود را برای ما بفرستند با این معضل روبه‌رو نخواهیم شد.

نوید قزلباش از زنجان: با سلام و عرض خسته نباشید من یکی از طرفداران پروپا قرص کلیک هستم لطفا هر هفته یکی از موبایل‌های قدرتمند شرکت‌های مختلف را نقد و بررسی کنید. با تشکر فراوان

امکان نقد هر هفته تلفن‌های روز دنیا برای ما مقدور نیست چون اصلا این تعداد تلفن در دنیا تولید نمی‌شود. اما در کلیک متناسب با معرفی و عرضه مدل‌های جدید، مطالب متنوعی چاپ می‌کنیم تا خوانندگان ما با آخرین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند.

بهشتی از تهران: من پیشنهاد می‌کنم هر هفته در صفحه بازی یک بازی ایرانی را در کادری کوچک معرفی کنید.

حالا چرا کادری کوچک؟ حتما توجه فرموده‌اید که از شماره پیش ما تلاش کرده‌ایم تا بازی‌های ایرانی را پوشش دهیم. از پیشنهاد شما هم خیلی ممنونیم.

علی غفاری از مراغه: با سلام خدمت تمامی دست‌اندرکاران بهترین ضمیمه فارسی‌زبان در ایران.

چندی پیش در شماره‌های قبلی خود برنامه‌هایی را برای سیستم عامل‌های موبایل معرفی می‌کردید ولی در شماره‌های قبلی چنین صفحه‌ای را ندیدم لطفا این قسمت را دوباره راه‌اندازی کنید و هنگام معرفی برنامه محل دانلود آن را از بین سایت‌هایی معرفی کنید که امکان دانلود داشته باشد.

با سلام خدمت بهترین خواننده دنیا! این مطالب کماکان و به تناسب در صفحات مختلف ضمیمه کلیک منتشر می‌شود. نویسندگان ما هر زمانی که برنامک مفید و جدیدی پیدا کنند، حتما خوانندگان خوب کلیک را هم در جریان قرار خواهند داد.

نکته مهم

خوانندگان محترم کلیک توجه کنند که یکی از آداب مهم نامه‌نگاری قید نام و نام خانوادگی کامل در پایان‌نامه است. همچنین برای این‌که ما بدانیم شما از کجا تماس می‌گیرید، لطفا نام شهر یا روستای محل اقامت خود را قید فرمایید. لطفا این نکات را هنگام ارسال پیام کوتاه (SMS) نیز رعایت فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها