مدیر امور بانوان منطقه 16 ازبرگزاری جشن روز ملی دختران به عنوان دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۶۳۰
جشن روز ملی دختران در دهه کرامت

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت از 16 تا 26 شهریورماه به مناسب میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ویژه برنامه های متنوعی در سطح منطقه برگزار می شود.

هفتمین برنامه روز ملی دختران 24 شهریور ماه 92 از ساعت 14-16 در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.

امینی به هدف از برگزاری این جشن اشاره و تصریح کرد: به منظور ارتقا جلب مشارکت دختران  و ایجاد انگیزه درآنان، در این جشن از دختران دانشجو، شاغل و دختران و زنان سرپرست خانوار و همکاران منطقه تقدیر به عمل می آید.

وی در ادامه عنوان کرد: این جشن با  حضور 200 نفر از دختران نمونه و موفق 17 تا 25 سال سن برگزار خواهد شد.

امینی در پایان به دیگر برنامه های جشن روز ملی دختران اشاره و خاطرنشان کرد: در کنار این جشن نمایشگاهی از آثار هنری دختران نمونه و موفق برپا می‌گردد.

نصب دوربین های نظارتی تخلف در منطقه 16

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 16 از نصب دوربین های نظارتی تخلف در بزرگراه ها و تقاطع های منطقه خبر داد.

مهندس حامد میرزابیگی با اعلام این خبر افزود: به منظور ارتقا احاطه مدیریت شهری بر کلیه رویدادها و وقایع اثرگذار شهری در بزرگراه های این منطقه دوربین های ثبت سرعت و در تقاطع ها و به منظور کنترل محلی دوربین های کنترلی نصب می شود.

یکی از اصلی ترین ابزار جمع آوری اطلاعات از سطح شهر استفاده از دوربین های نظارت تصویری است که با توجه به داده های ترافیکی می‌توان در راستای مدیریت ترافیک شهر اقدام کرد.

دوربین های ثبت سرعت و تخلفات در بزرگراه های تندگویان و آزادگان در حال احداث است.

با نصب این دوربین ها معضلات وگره های ترافیکی با ان ها با رویکردی منسجم و یکپارچه گاهی میانی و اساسی در ساماندهی ترافیک در بزرگراه های تندگویان  و آزادگان خواهد داشت.

مرکز کنترل دوربین های نصب شده در بزرگراه ها و تقاطع های منطقه 16 در منطقه 15 واقع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها