لیگ برتر جزیره

جدال بزرگ برنده نداشت/ تصاویر

آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر انگلستان با دیدار تیم های منچستریونایتد و چلسی به به پایان رسید که این دیدار حساس با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۵۹۱۸۷۸
جدال بزرگ برنده نداشت/ تصاویر

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛  این دیدار حساس در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد و بر خلاف میل تماشاگران هیچ گلی دربرنداشت. این نخستین دیدار این تیم دو تیم منچستری و لندنی پس از 30 سال بود که بدون حضور آلکس فرگوسن برگزار می شد.

داوید لوییز غایب بزرگ چلسی بود و در منچستریونایتد هم خاویر هرناندز و نانی امکان بازی کردن نداشتند.

در دقیقه 20 چلسی اولین موقعیت خطرناک را به وجود آورد که این موقعیت خطرناک دو دقیقه بعد توسط منچستری ها پاسخ داده شد. در دقیقه 28  وین رونی می توانست گل برتری منچستری ها را بزند اما شوت او را چک دفع کرد.

در دقیقه 38 منچستری ها مجددا می توانستند به گل برسند اما باز هم موفق نشدند، در این دقیقه شوت سنگین کلورلی با فاصله کم  به بیرون رفت.

در دقیقه 43 نوبت به چلسی بود تا برای گلزنی حمله کند اما شوت اسکار را دخه آ سنگربان یونایتد دفع کرد.

نیمه نخست با همان نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات همه‌جانبه منچستریونایتد آغاز شد. جدی ترین صحنه مسابقه در دقیقه 55 رقم خورد که ول‌بک پاس طلایی وین رونی را با بی دقتی به بیرون زد تا همچنان عدد صفر در کنار اسم دو تیم در تابلوی ورزشگاه اولدترافورد قرار داشته باشد. سه دقیقه بعد ضربه شورله در موقعیت آفساید به دیرک دروازه اصابت کرد. بعد از این صحنه مورینیو فرناندو تورس را به جای دی‌بروین به میدان فرستاد.

وین رونی در دقیقه 77 با شوتی سنگین‌ خطرناک ظاهر شد اما ضربه او را پیتر چک به کرنر فرستاد. بازی سپس روند آرامی به خود گرفت تا اینکه منچستری ها می‌توانستد در دقیقه 87 گل ارزشمندی به ثمر برسانند که ضربه فان پرسی و اورا راهی غیر از چارچوب دروازه در پیش گرفت. در پایان این بازی وین رونی به عنوان برترین بازیکن میدان معرفی شد.

تصاویر مهیج ترین دیدار هفته دوم که البته گلی در برنداشت را در ادامه می بینید:

Defences prevail as United and Chelsea draw

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها