سمیرا از یزد: فوت و فن پس چی شد؟ چرا چاپ نمی‌کنید؟ من هر هفته منتظرش هستم. چاپ کنید دیگه. بگو خب!
کد خبر: ۵۹۱۶۵۲

دنبال کسی می‌گردیم که به ظرایف خانه‌داری و کدبانوگری آشنا باشد و قلم روان و خوبی هم داشته باشد (به عبارت دیگر: فوت و فن نوشتن دربارة فوت و فن را بداند!)

بی‌نام: آدرس مستقیمی برای مشاهده نشریاتی مثل چاردیواری هست؟ مدل گوشیم سایت جام‌جم آنلاین رو خوب باز نمی‌کنه.

این نشانی را امتحان کنید:

http://press.jamejamonline.ir/303

س، 22 ساله از همدان: چاردیواری واقعا راهنمای خوبیه فقط اگر درباره سال اول ازدواج، مشکلات اون دوران و... بیشتر بگید ممنون می‌شم.

علی مبشری از اهواز: لطفاً تو صفحاتتون از لوازم جدید و کلاسیک آرایشگری توضیح بدید (آرایش مردانه).

فرزانه از همدان: [...]دربارة تزئین غذا هم مطالبی با عکسش بزنید.

سید علی از شهر قدس: داداش این روزنومه جام جمُ فقط به عقشه چاردیواریش می‌گیرم. شرمنده داش که تا حالا پیامک، اس، مسیج، چیزی ندادیم.

سعید بختیاری از دزفول: مرسی که طرز تهیه سس هزار جزیره رو نوشتید. اگه امکانش هست طرز تهیه سس کچاپ رو هم توضیح بدید.

بی نام از بوکان: روز دوشنبه 7 مرداد به موضوع بخشیدن و رها شدن اشاره شده بود اما نگفتن اگه بخششها و خطاها مدام تکرار بشه و آدم به مرحله‌ای برسه که نتونه ببخشه چون مطمئنه طرفش دوباره همون خطا رو تکرار می‌کنه چه باید کرد؟ بخصوص که مجبور باشی مرتب اون یه نفر رو ببینی و حس بدی رو که از دیدنش بهت دست می‌ده تحمل کنی؟ لطفا در این زمینه هم مطلبی بنویسید.

بی‌نام: یه مسابقه جذاب در ضمیمه چاردیواری بذارین. مسابقه سودوکو یا ایرانگردی یا جدول رمزدار باشه یا چند سوال از متن ضمیمه هفته قبل.

علی از شاهین‌شهر: [...]اگه اغراق نکنم یکی از دلایل انتخاب روزنامة جام جم بخصوص در روز دوشنبه همین کاریکاتورهای زیبای آقای کریمی مقدم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها