هشدار جنگی روسیه

سایت صهیونیستی «دبکا فایل» در خبری به نقل از منابع نظامی خود اعلام کرد به دنبال تنش افروزی غرب در خصوص حمله نظامی احتمالی علیه سوریه، روسیه در حالت هشدار جنگ قرار گرفته و ناوگان‌های خود را در حالت آماده باش قرار داده است.
کد خبر: ۵۹۱۲۶۰
هشدار جنگی روسیه

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دبکا فایل، در این گزارش آمده است: وضعیت اعلام حالت آماده باش از سوی روسیه بدنبال هشدارهای اخیر آمریکا و برخی کشورهای غربی در خصوص جنگ احتمالی علیه سوریه ایجاد شده است.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس دیشب 40 دقیقه در بحبوحه پر رنگترین نشانه‌ها درباره آغاز تهاجم نظامی علیه سوریه توسط غرب، مکالمه تلفنی داشتند. ادعا می‌شود اوباما قانع شده حمله به سوریه می‌تواند در خارج از چارچوب سازمان ملل هم اجرایی شود.

فرمانده‌های نظامی عربی و غربی هم امروز در امان پایتخت اردن دیدار دارند تا اقدام نظامی احتمالی علیه سوریه با مشارکت آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، قطر، ترکیه، فرانسه، ایتالیا و کانادا را مورد بررسی قرار دهند.

تمجید فائزه‌هاشمی از احمدی‌نژاد

فائزه هاشمی بهرمانی دومین دختر علی اکبر هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد از یک اقدام محمود احمدی نژاد تعریف می کند و آن را تاثیرگذار و مثبت ارزیابی می کند.

به گزارش مشرق،وی در بخشی از مصاحبه خود به وزرای زن و نقش زنان در دولت نهم و دهم اشاره می کند و می گوید: احمدی‌نژاد در حوزه زنان در ابعاد شکلی و ماهوی، تاثیرگذار بود. به هر شکل او تابوی انتصاب وزیر زن در کابینه‏ اش را شکست و چندین معاون زن در کابینه‌اش منصوب کرد، همان کاری که تا به اینجای کار، آقای روحانی از تکرارش بازمانده.

فائزه هاشمی در انتها تاکید می کند: من این اقدام احمدی نژاد را نمایشی نمی‌دانم. ولی اگر حتی نمایشی هم بوده، یک اتفاق مثبت هم بود. همین‌که چند معاون زن و وزیر زن داشتیم، تصمیم خوبی است.

تحلیل رادیو  فردا از اظهارات هاشمی رفسنجانی

رادیو  فردا وابسته به سازمان سیا با بررسی اظهارات اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم معارفه رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: هاشمی رفسنجانی در اظهارات تازه ای پیرامون دلایل انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران گفته مردم به دلیل خستگی از وضعیت موجود به تغییر رای دادند و حسن روحانی را انتخاب کردند.

این رادیو به گفت و گو با تقی رحمانی از عناصر ملی-مذهبی مقیم پاریس پرداخت. رحمانی اظهار داشت:در این سخنرانی و در این دیدار که معنی دار هم بود یعنی تنفیذ حکم کسی که آقای احمدی نژاد حاضر نشد بود رئیس سازمان پزشکی را تنفیذ کند ایشان در آن مراسم حاضر شد این نشان دهنده همان مانوری که می تواند فضا را برای جامعه مدنی باز کند.

گزارشگر رادیو  فردا در عین حال افزود: اکبر هاشمی رفسنجانی در اظهارات تازه‌اش در عین حال اشاره کرده که مردم با حضورشان در انتخابات نشان داده اند به نظام علاقه مند هستند .

دلیل حذف منافقین از لیست تروریستی

مارک گلن تحلیگر سیاسی آمریکایی با شاره به حذف گروهک تروریستی منافقین از لیست گروه‌های تروریستی آمریکا تأکید کرد: به نظر من اگر درخواست رژیم صهیونیستی نبود، دولت آمریکا  منافقین را از لیست گروه‌های تروریستی حذف نمی‌کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(17هزار شهید ترور کشور) این تحلیگر گفت: همانگونه که در رسانه‌های مختلف گفته‌ام، مجاهدین خلق(گروهک تروریستی منافقین) تشکیلاتی بسیار خطرناک است، بیشتر به این خاطر که از قفس خود رها شده و از احترامی برخوردار است که حاصل خروج از لیست گروه‌های تروریستی آمریکا است و قطعاً سزاوار آن نیست.
 
وی افزود: من از این می‌ترسم که منافقین، اگر جلوی آن گرفته نشود، به عنوان ارتش خصوصی آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب در کشتار افرادی بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.
 
این تحلیلگر سیاسی آمریکایی که از بنیانگزاران «جنبش همبستگی هلال و صلیب» است ادامه داد: پیشبینی من این است، از آنجایی که گروهک تروریستی منافقین ایرانی هستند برای حملات تروریستی در ایران و سایر مکان‌ها مثل آمریکا و اروپا که می‌توان تقصیر آن را گردن ایران انداخت، بسیار مناسب هستند، از این جهت و برای ایجاد جنون جنگ در غرب، این آدم ماشینی‌های قاتل دست به اقدامات مهلک تروریستی می‌زنند و ایران مقصر شناخته می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۰
۰
شما به كدام یك از عناوین مثبت یا منفی دادید؟

نیازمندی ها