تیم ملی والیبال جوانان ایران در ادامه رقابت‌های جهانی ترکیه مقتدرانه و با نتیجه 3 بر صفر از سد آرژانتین گذشت تا با کسب دومین پیروزی پیاپی، برای مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها خط و نشانی جدی بکشد.
کد خبر: ۵۹۱۱۰۲

تیم والیبال ایران که در نخستین گام 3 بر یک استونی را شکست داده بود در دومین بازی هم در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 18 بر آرژانتین چیره شد تا نشان دهد با تمام توان گام به این رقابت‌ها گذاشته است.

در این باره فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم ایران گفت: کسب پیروزی مقابل آرژانتین که همواره در رقابت‌های جهانی در رده‌های گوناگون سنی جزو بهترین‌هاست، بسیار ارزشمند است و بازیکنان تیم ایران در این دیدار با تمام توان بازی و برنامه‌های کادر فنی را بخوبی در زمین پیاده کردند.

وی افزود: برای رسیدن به دور دوم این مسابقات و هدف نهایی که همان قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جهان است، راه طولانی و سختی پیش رو داریم.

وی که تیمش در ادامه این رقابت‌ها امروز باید به مصاف ژاپن برود، گفت: دیدار با تیم ژاپن از آن جهت برای تیم ایران اهمیت دارد که این تیم سال گذشته در رقابت‌های آسیایی که در ارومیه برگزار شد، عنوان قهرمانی را کسب کرد و ما باید خاطره تلخ آن رقابت‌ها را پاک کنیم.

بزرگسالان در مسکو، امیدها در قزاقستان

همزمان با حضور تیم جوانان در رقابت‌های جهانی، برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان و امید هم در حال پیگیری است. شاگردان خولیو ولاسکو که رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را در پیش دارند قرار است برای برگزاری اردوی تدارکاتی برون‌ مرزی و انجام چند بازی دوستانه با تیم ملی والیبال روسیه، بامداد دوشنبه عازم مسکو شوند.

سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، علیرضا جدیدی، فرهاد قائمی، رحمان داوودی، حمزه زرینی، آرش کشاورزی، فرهاد ظریف و مهدی مرندی در اردوی برون‌مرزی مسکو حضور خواهند داشت. این در حالی است که تیم امید نیز با هدایت پیمان اکبری برای حضور در مسابقه‌های جام ریاست جمهوری قزاقستان راهی آلماتی پایتخت این کشور شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها