معجزه مهدی هاشمی در شبکه نمایش

کد خبر: ۵۹۰۸۳۰
معجزه مهدی هاشمی در شبکه نمایش

مهدی هاشمی از بازیگران خوب ایران است، همه او را دوست دارند. چه مردم عادی، چه منتقدان و چه دست‌اندرکاران تولید آثار تلویزیونی و سینمایی. همین محبوبیت باعث شده تا شبکه نمایش این هفته چند فیلم از کارنامه پربار این بازیگر را مرور کند.

علاقه‌مندان هاشمی می‌توانند امشب، ساعت 21 فیلم معجزه خنده را از شبکه نمایش تماشا کنند. این فیلم را یدالله صمدی کارگردانی کرده و گلاب آدینه، همسر مهدی هاشمی هم در آن بازی می‌کند.

فردا، فیلم وقت اضافه در جدول پخش این شبکه گنجانده شده است.این فیلم را مهرداد خوشبخت کارگردانی کرده است. فیلم دو فیلم با یک بلیت ساخته داریوش فرهنگ یکی از فیلم‌هایی است که هاشمی در آن نقش متفاوتی را بازی می‌کند. این فیلم که دوشنبه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود، داستان مردی است که به طور اتفاقی برای بازی در یک فیلم انتخاب می‌شود، اما مناسبات پشت صحنه سینما او را دچار مشکلات خانوادگی می‌کند. افسانه بایگان نقش مقابل هاشمی را در این فیلم بازی می‌کند.

نامه‌ای به ناشر محترم، ساخته مسعود جدی برای روز سه‌شنبه در نظر گرفته شده است و روز چهارشنبه شبکه نمایش در ساعت 21 فیلم بگذار زندگی کنم، ساخته شاپور قریب را پخش می‌کند. فیلم آلزایمر، ساخته احمدرضا معتمدی برای رور پنجشنبه در جدول پخش گنجانده شده و روز جمعه فیلم بهترین بابای دنیا، ساخته داریوش فرهنگ و با بازی مهدی هاشمی به نمایش گذاشته می‌شود.

شبکه نمایش برای این هفته حدود 15 فیلم تلویزیونی و سینمایی ایرانی را هم برای پخش در نظر گرفته است که از میان آنها می‌توان به بید وباد ساخته محمدعلی طالبی، نقطه رهایی به کارگردانی مهدی گلستانه، آلونک ساخته پرند زاهدی، وقت بزرگ شدنه به کارگردانی ژرژ هاشم‌زاده و دنده معکوس ساخته حسن فتحی اشاره کرد. فیلم تلویزیونی دنده معکوس داستان دختری را روایت می‌کند که برادرش به علت بدهی دو روز مانده به عید دستگیر می‌شود و او برای آزاد کردن برادر، تصمیم به فروش ماشین کهنه خود می‌گیرد؛ اما در ادامه، شخصی ادعا می‌کند که این ماشین متعلق به پدر نامزدش است که مدتی پیش به سرقت رفته است.مهران رجبی، احمد پورمخبر، بیتا بادران، هومن برق نورد و امیر دلاوری بازیگران «دنده معکوس» هستند. این فیلم که اسماعیل عفیفه آن را برای شبکه یک تهیه کرده دو سال پیش از چند جشنواره از جمله جشنواره فیلم‌های ویدئویی و جشنواره شهر جوایزی دریافت کرده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها