استاندار مازندران به مدیریت پسماند و اهمیت آن اشاره واضافه کرد: احداث نیروگاه زباله سوز در پنج شهر استان در دستور کار قرار دارد که از این تعداد دو نیروگاه در حال ساخت است.
کد خبر: ۵۹۰۶۰۵
احداث نیروگاه زباله سوز در پنج شهر مازندران

به گزارش مهر، علی اکبر طاهایی ظهر پنجشنبه در همایش شهرداران مازندران گفت: از این تعداد، دو پروژه اولویت دار مدیریت پسماند در نوشهر و ساری و تعریف شد که در حال ساخت است.
 
وی افزود: برای اجرای این طرح ها 30 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که با تکمیل آن شهرهای توابع نیز از مزایای آن بهره مند می شود.
 
وی اظهار داشت: در این شهرها ساخت نیروگاه زباله سوز احداث می شود و در سفر چهارم نیز برای سه شهر دیگر شامل تنکابن، بابل،آمل نیز ساخت نیروگاه زباله سوز مصوب شد که در حال پیگیری زمین آن هستیم.
 
وی عنوان کرد: برای زیباسازی نمای شهری در استان، استفاده از سفال در ساخت سقفها و رنگ آمیزی بر اساس اقلیم استان باید در سرلوحه کار شهرداری های استان قرار گیرد تا سیمای استان درخور شان استان شود.
 
استاندار مازندران عنوان کرد: شهرداران باید آموزش و بازآموزی را سرلوحه کار خود را قرار دهند تا از سرلوحه پیشرفت عقب نمانیمو.
 
وی از وزیر سابق اقتصاد و دارایی در اعطای اعتبارات ویژه برای حل مشکلات استان بویژه احداث کمربندی شهرهای کوچک تقدیر کرد.
 
استاندار مازندران به مسائل کشورداری به واسطه مسائل بین المللی و مشکلات ارزی ناشی از تحریمهای غرب اشاره و اظهار امیدواریم کرد : با روی کردن دولت تدبیر و امید و همت مدیران نظام به دستاوردهایی برسیم تا مشکلات عدیده کشور ناشی از تحریمها حل شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها