دو نوجوان آمریکایی که حوصله شان سر رفته بود به ضرب گلوله ورزشکار جوانی را که در خیابان در حال دویدن بود، کشتند.
کد خبر: ۵۹۰۳۶۶
حوصله شان سر رفته بود، آدم کشتند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، کریستوفر لین جوان 22 ساله استرالیایی در حال دویدن در خیابان های شهر کوچک دونکان در ایالت اوکلاهوما بود که بدون هیچ دلیلی به ضرب گلوله به قتل رسید.

کریستوفر که بازیکن بیسبال بود درچارچوب یک بورس ورزشی به آمریکا سفر کرده بود.

جیمز ادواردز 15 ساله، و چانسی لونا 16 ساله به اتهام قتل این جوان دستگیر شده اند. مایکل دواین جونز 17 ساله که رانندگی اتومبیل قاتلان را به عهده داشت به اتهام همدستی در قتل تحت تعقیب پلیس است.

دنی فورد رئیس پلیس شهر دونکان به شبکه  ABCNews گفت: جیمز ادواردز و چانسی لونا در بازجویی ها گفتند که حوصله شان سر رفته بود و تصمیم گرفتند یک نفر را به قتل برسانند.

وی افزود:​ مقتول که در حال دویدن روزانه اش بود از مقابل خانه مسکونی این سه نوجوان عبور کرد و آنها بدون داشتن آشنایی قبلی با مشاهده او تصمیم به قتلش گرفتند. سه نوجوان سوار اتومبیل شده و کریستوفر لین را تعقیب کردند. آنگاه چند گلوله به پشت او شلیک کرده و از محل گریختند.

با اینکه مجازات اعدام در ایالت اوکلاهوما وجود دارد اما به دلیل اینکه قاتلان هنگام ارتکاب قتل کمتر از 18 سال دارند به زندان ابد محکوم خواهند شد.

پدر کریستوفر در گفت و گو با رسانه ها در شهر ملبورن استرالیا گفت:​ نمی توانم این حادثه را باور کنم زیرا هیچ مفهومی ندارد. پسرم در بامداد زندگی اش قرار داشت. تلاش برای درک دلیل اقدامی که این نوجوانان انجام دادند فقط منجر به دیوانگی زودرس انسان می شود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كاربر مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
۰
۰
واقعا ناراحت شدم

نیازمندی ها