مجری جوان و نام آشنای تلویزیون، دوره‌های اندیشه را در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۹۰۲۴۱
سیدعلی ضیا فن بیان را تدریس می کند

به گزارش برنا،سیدعلی ضیاء مجری برنامههای پرمخاطبی چون «نیمروز»، «ماه عسل» و«ویتامین3» از امروز کلاس‌های اندیشه را در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌کند.
 
وی در این کلاس آموزشی دررابطه با فن بیان و شیوه های بیان در زندگی مباحثی طرح می‌کند که به تدریج به موضوع اجرا می‌رسد؛ اینکه هرمجری سبک خاصی برای اجرای خود دارد و البته هر انسان اندیشه منحصر به فرد خود را دارا است.

نخستین جلسه از این کلاس امروز چهارشنبه 30 مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این کلاس ها دو دوره دارند که دوره اول دوشنبه و چهارشنبه ها در 12 جلسه برپا می‌شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
maryam
United States
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
۰
۰
گذشته از اعتماد به نفس خود علی ضیا واقعا متاسفم برای اونایی كه دیگه این كلاس ها رو میرن...
رضایی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
راشل گرین یكی از بانوان سخنگو ی كشور استرالیاست و سالهاست در زمینه مجری گری و سخنوری فعالیت می كند .این بانوی سخن مجری و گوینده ی همایش های ملی و بین االمللی بر روی صحنه و نیز مجری جشن ها و مراسم می باشد . شیوه ی تدریس او درباب 1001 نكته مجری گری و سخنوری ، آداب معاشرت ،آیین تشریفات ، هوش هیجانی و....منحصربه فرد بوده و به همین دلیل درسراسر جهان نكات تخصصی او به زبان های مختلف ترجمه و دراختیار علاقه مندان قرارگرفته است .مع هذا كشور ایران از این امرمستثنی نیست و درسایت های بسیاری نكات تخصصی مجری گری و سخنوری راشل گرین ترجمه شده است ، طبق آماری كه به دست آمده مترجم اصلی سایت راشل گرین سركارخانم سارا خوند ازمترجمان خوب كشورمان هستند .هم اكنون سایت راشل گرین سایت بانوی سخن كشور استرالیا در دسترس شماست .
http://www.rachelgreen.com/

نیازمندی ها