دو زن جوان و خلاق برای بازیافت اتوبوس‌های قدیمی و از رده خارج که انباشته شدن آنها در انبارهایی در خارج از شهر می‌تواند دردسرساز شود، چاره‌ای اندیشیده‌اند.
کد خبر: ۵۸۹۰۹۰

آنها یک اتوبوس شهری قدیمی و از رده خارج را به خانه‌ای لوکس و مجلل تبدیل کرده‌اند که شما هم با دیدن تصاویری از آن، به سکونت در چنین خانه‌ای علاقه‌مند خواهید شد.

آنها پس از خارج کردن صندلی‌ها و خالی کردن فضای داخلی این اتوبوس، طرح خلاقانه‌‌ای را برای فضای داخلی آن در نظر گرفتند. همه پنجره‌ها نیز به همان شکل باقی مانده است و به این ترتیب فضای نورگیر خوبی در داخل این خانه اتوبوسی وجود دارد. این خانه اتوبوسی مجهز به یک اتاق خواب، حمام، آشپرخانه و فضایی به عنوان نشیمن است و به این ترتیب می‌تواند پاسخگوی نیاز ساکنان باشد.

علاوه بر این، خانه اتوبوسی به امکانات مختلفی مانند سیستم تهویه هوا، اجاق گاز، کمدها و کابینت‌های متعدد نیز مجهز است و در حقیقت از یک خانه معمولی چیزی کم ندارد. خانه اتوبوسی می‌تواند یک سکونتگاه اختصاصی برای زندگی دانشجویی یا آن دسته از جوانانی باشد که می‌خواهند در عین حال که در کنار خانواده هستند، استقلال را نیز تجربه کنند./ odditycentral

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها