وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نگفته ام ممیزی را برمی داریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مقررات دست و پاگیر کاهش می یابد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سیاست‌ها و اولویت‌های دولت تدبیر و امید با سیاست‌های دولت گذشته متفاوت خواهد بود، گفت: مقررات دست وپاگیر را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا حد امکان کاهش خواهم داد.
کد خبر: ۵۸۸۸۱۵
مقررات دست و پاگیر کاهش می یابد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت ارشاد، علی جنتی امروز شنبه با حضور در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این وزارتخانه را از سید محمد حسینی، تحویل گرفت.

جنتی در گفت وگوی کوتاه با خبرنگاران گفت: کارها با توجه به سیاست‌ها و اولویت‌های دولت تدبیر و امید مشخص شده است. طبیعتاً این سیاست‌ها با دولت گذشته متفاوت خواهد بود و به تدریج آنها را در مسایل مختلف بیان می‌کنیم.

وی افزود: شناخت مسایل، مشکلات و چالش‌هایی که این وزارتخانه پیش رو دارد در وهله نخست قرار می‌گیرد، پس از آن نیز برای حل آنها تدابیری را اندیشیده و مسایل را برطرف خواهیم کرد.

سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که به استقبال وزیر جدید آمده بود، در سخنانی کوتاه گفت: مسوولیت در وزارت ارشاد خطیر و سنگین بود و خداوند را شاکریم که این توفیق را یافتیم که خدماتی ارائه دهیم و اکنون بار این مسوولیت از دوش من برداشته شد.

وی افزود: احساس راحتی و سبک‌بالی می‌کنم و امیدوارم آقای جنتی بتواند بیش از گذشته فعالیت‌ها را پیش ببرد؛ دوستان نیز تمامی همکاری‌های لازم را انجام خواهند داد و من در خدمت ایشان هستم؛ بطور قطع کار اصلی من دانشگاه است و به راه اصلی خود ادامه خواهم داد، البته این بدان معنا نیست که از کارهای فرهنگی و هنری کناره‌گیری خواهم کرد.

دکتر حسینی از شخصیت‌های فرهیخته کشور است

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: دکتر سید محمد حسینی از شخصیت‌های فرهیخته کشور است و از دو دهه گذشته با او همکاری داشته و از نزدیک با وی در ارتباط بوده ام و همچنان از نظرات و دیدگاه‌های ایشان استفاده خواهم کرد.

وی درباره معاونان خود اظهار کرد: تاکنون تصمیم‌گیری نهایی را برای معاونان انجام نداده ام و در روزهای آتی آنها را معرفی خواهم کرد.

جنتی افزود: اولویت‌های کاری را باید یک به یک بیان کنیم. قبل از هر چیز باید مقداری آشنایی با شرایط داشته باشیم، با توجه به اینکه سال ها از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دور بوده‌ام کارها به ترتیب و با توجه به سیاست‌ها و با اولویت‌های دولت تدبیر و امید مشخص شده و اعلام خواهد شد طبیعتاً سیاست‌ ها با دولت گذشته متفاوت خواهد بود و به تدریج آنها را در مسایل هنری و سینمایی و نیز سایر فعالیت ها بیان می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: سعی بر این است بتوانیم از اجرای برخی مقررات دست وپاگیر جلوگیری کرده و آنها را به حداقل برسانیم؛ افراد قابل ممیزی نیستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها