به دلیل قطعی شدن کسر امتیاز

استقلال به فیفا شکایت می کند

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی استقلال مقابل فجر سپاسی اظهار داشت:‌ جا دارد که از لیگ فوتبال و برگزاری چنین مسابقه‌ای تشکر کنم و تبریک بگویم. ضمن آنکه به شیرازی‌ها تبریک می‌گویم که چنین تیمی دارند.
کد خبر: ۵۸۶۳۶۴
قلعه‌نویی: کسر امتیاز را می‌پذیریم اما همیشه قربانی می‌شویم


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس،
سرمربی استقلال افزود:‌ پیروانی یکسری جوان آورده و تیم خوبی درست کرده اما امروز روز خوب استقلال بود و ما با استفاده از تجربه برنده شدیم. هرچند در شرایط بدی به سپاهان باختیم اما باید روی دفاع‌مان بیشتر کار کنیم ولی آرایش اصلی‌مان را در اختیار نداریم. بیگ‌زاده مصدوم است و منتظری در دفاع راست بازی می‌کند هر چند از منتظری ممنونیم که در این پست به میدان می‌رود.
قلعه‌نویی در خصوص زمین حافظیه گفت:‌ فکر می‌کنم چمن پارسال بهتر بود و زمین بدتر شده اما میزبانی شیرازی‌ها انصافاً خوب بود.
وی در خصوص عملکرد خط دفاع گفت:‌ گل‌هایی که خوردیم بد بود و نباید اینگونه گل بخوریم و باید روی این موضوع حتماً کار کنیم.سرمربی استقلال در خصوص آخرین وضعیت کرار گفت: وکیل او با ما قرارداد بست ولی دیدیم که در نجف بازی می‌کند. در هر صورت ما کرار را حداقل تا نیم‌فصل در اختیار نخواهیم داشت.
قلعه‌نویی در خصوص تغییرات در وزارت ورزش گفت: این وزارتخانه آنقدر مهم است که قبلاً 7 وزیر در آن ادغام شده بودند به اعتقاد من کسانی باید به کار بیایند که خاک این کار را خورده باشند. مثلاً علی‌آبادی قرار بود شهردار شود که وقتی نشد به او گفتند که بیاید رئیس سازمان تربیت‌بدنی شود ما نباید اگر کسی در جای مسئولیت نگرفت او را به سمت ورزش بکشیم.
سرمربی تیم استقلال در خصوص کسر یک امتیاز از این تیم گفت: استقلال قانونمند است و ما هم این موضوع را می‌پذیریم ولی آن روز، روز خوب فغانی نبود و تماشاگران هم نباید آن کارها را می‌کردند. ما همیشه قربانی می‌شویم یا قربانی داور یا قربانی تماشاگران. ولی انصافاً‌ امروز از جو حافظیه راضی هستم چون شیراز مردم با فرهنگی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها