نبض سیاست

امروز؛ محاکمه فائزه هاشمی

دادگاه فائزه هاشمی امروز ساعت 10 صبح در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار می‌شود. فارس گزارش داد، تشکیل پرونده جدید برای فائزه هاشمی به دلیل اخلال در نظم زندان حین گذراندن دوران محکومیتش بوده است.
کد خبر: ۵۸۶۳۳۶

توضیحات شریعتمداری درباره خبرگزاری «کیهان»

حسین شریعتمداری، نماینده ولی‌فقیه در موسسه کیهان از صدور مجوز خبرگزاری کیهان از سوی هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد.

شریعتمداری گفته است این موسسه از «مدت‌ها پیش درخواست مجوز خبرگزاری» را به هیات نظارت بر مطبوعات ارائه کرده بود که این هیات روز گذشته با این درخواست موافقت کرد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان زمان آغاز به کار رسمی این خبرگزاری را نامعلوم اعلام کرده است.

شریعتمداری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت خبرگزاری کیهان در جهت فعالیت روزنامه کیهان خواهد بود، ‌ارائه اطلاعات در این زمینه را به زمان دیگری موکول کرد.

مشکل وزارت دادگستری از نظر پورمحمدی

مصطفی پورمحمدی، وزیر پیشنهادی دادگستری در اولین اظهار نظر بعد از معرفی توسط رئیس‌جمهور به ایسنا گفت: اکنون وزارت دادگستری شرایط خاصی دارد؛ بنابراین باید از مجلس کمک گرفت. وزارت دادگستری هنوز قانون برایش نوشته نشده و یکی از مشکلات کنونی برای وزارت دادگستری، نداشتن قانون برای فعالیت خود است.

حاضریم دندانه کلید روحانی باشیم!

سعید حجاریان از چهره‌های تاثیرگذار اصلاح‌طلبان در گفت‌وگویی با روزنامه اعتماد، رویکرد آینده اصلاح‌طلبان را در قبال دولت روحانی توضیح داد. حجاریان به اعتماد گفت: اگر آقای روحانی محذوراتی دارد ما از ایشان مطالبه‌ای نداریم، بلکه به عنوان مشاورانی امین، تجربیات خود را در اختیارشان قرار می‌دهیم. به قول معروف مفتاح را دندانه شو، حاضریم دندانه کلید ایشان باشیم. البته ما از ایشان وفای به عهد و پایبندی به برنامه‌های اعلام شده‌شان را پیگیری می‌کنیم.

ادعای نادرست خبرنگار شرق

خبرنگار روزنامه شرق در مصاحبه مطبوعاتی رئیس‌جمهور ادعا کرد: «بعد از هشت سال فرصتی دست داد که رسانه‌های اصلاح‌طلب هم پای تریبون بیان و بتونن از رئیس‌جمهور سوال کنند.»

این ادعای دروغ در حالی مطرح می‌شود که در تمام مصاحبه‌های احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری چنین فرصتی برای همه رسانه‌ها و از جمله اصلاح‌طلبان وجود داشته و پرسش‌های خود را مطرح کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها