شبکه نمایش این هفته در بخش مرور پرونده بازیگران و کارگردانان، چند فیلم از بازیگر سیاهپوست و معروف آمریکایی «ادی مورفی» را پخش می‌کند. این فیلم‌ها ساعت 21 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۸۱۸

ادی مورفی، متولد آوریل 1961 است، او تاکنون حرفه‌های مختلفی از جمله بازیگری، کارگردانی، تهیه‌کنندگی و خوانندگی را در سینما تجربه کرده است. وی که یکی از کمدین‌های پرکار سینمای آمریکاست، بیشتر علاقه‌مند است در فیلم‌های کمدی خانوادگی بازی کند. مورفی باسه‌گانه پلیس‌های بورلی هیلز بین مردم به شهرت رسید و بعد از آن در فیلم دکتر دولیتل بازی کرد. مورفی در سه‌گانه انیمیشن شرک به جای خر شرک صحبت کرده است؛ این نقش هم برای او شهرت جهانی به همراه داشت.

شبکه نمایش امشب فیلم سرقت برج، محصول 2011 را پخش می‌کند. فیلم‌های روز پرستاری پدر ساخته استیو کار روزیکشنبه ساعت 21 از این شبکه پخش می‌شود. فیلم‌های دکتر دولیتل 1 و 2 روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از شبکه نمایش پخش می‌شود. فیلم‌های مترو، دنیای خیالی دخترم و زندگی هم روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از این شبکه به نمایش در می‌آید.

شبکه نمایش جدول پخش ساعت 13 خود را در این هفته به پخش تله فیلم‌های ایرانی اختصاص داده است. در این هفته فیلم‌هایی از جنس پریشانی، بهشت منتظر می‌ماند، دو روز در جاده ایران، ترانه باران، دشمنان صمیمی، یک دماغ ناقابل و آسانسور از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این شبکه ساعت 15 خود را به مخاطبان کودک و نوجوان اختصاص داده است. در این ساعت فیلم‌های نیکولای کوچولو، پسربچه‌ای با دوچرخه، مومو، هاکل بریفین، دندون، جیمز و هلوی غول‌پیکر و رویای آمریکایی از شبکه نمایش پخش می‌شود.

شبکه نمایش امروز ساعت 17 فیلم سایه خیال ساخته حسین دلیر را پخش می‌کند. بازیگر نقش اصلی این فیلم زنده‌یاد حسین پناهی است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ حسین پناهی دژکوه، نویسنده یک‌لاقبای خیالباف و شاعر ناکامی است که شبی در خلوت تنهایی، در اوج خیالبافی، آدمی به نام غلومی خلق می‌کند که همه جا مثل سایه به دنبال اوست. او به اصرار دوست ناشرش در محفلی شاعرانه شرکت می‌کند و در آنجا، چیزهایی درباره «غلومی» شخصیت خیالی یکی از قصه‌هایش می‌گوید. برق شهر قطع می‌شود و در هیاهوی حمله هوایی دشمن، مجلس به هم می‌خورد و هرکس به سویی می‌گریزد. صبح روز بعد ماموران آگاهی برای تحقیق درباره سرقتی که در همان محل انجام گرفته، حسین پناهی را متهم به همدستی با غلومی می‌کنند و...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها