نوجوانان فرنگی ایران بر سکوی سوم آسیا

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب سه طلا، دو نقره و سه برنز در رده سوم رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۲۹۷۰

این رقابت‌ها در شرایطی در اولان باتور مغولستان به پایان رسید که محمدحسین مراد الیاسی در 54 کیلو، محمد بیرانوند در 85 و امیرحسین حسینی در یکصد کیلو بر سکوی نخست ایستادند. حسین اسدی در 63 و کیوان رضایی در 69 کیلو نقره گرفتند و عبدولی در 42 کیلو، میثم دلخانی در 50 کیلو و مهدی ابراهیمی در 76 کیلو صاحب مدال برنز شدند. این در حالی بود که محمدرضا آقانیا و مهدی مراد حاصلی نمایندگان وزن‌های 46 و 58 کیلو تنها کشتی‌گیران ایران بودند که از دستیابی به مدال بازماندند.

به این ترتیب در رده‌بندی تیمی قرقیزستان با 86 امتیاز و قزاقستان با 82 امتیاز اول و دوم شدند و ایران با 78، ازبکستان با 56، هند با 48 و مغولستان با 47 امتیاز در رده‌های سوم تا ششم قرار گرفتند. این در حالی است که در دوره گذشته این رقابت‌ها تیم ایران در رده دوم قرار گرفته بود.

شناخت حریفان نوجوانان آزاد

با پایان رقابت‌های کشتی فرنگی از امروز نوجوانان آزادکار برای معرفی برترین‌های قاره روی تشک می‌روند. براساس قرعه‌کشی که دیروز انجام شد در وزن 42 کیلو که هشت کشتی‌گیر حضور دارند، یونس امامی در دور نخست با کشتی‌گیری از کره شمالی روبه‌رو می‌شود و در دور دوم به مصاف برنده مغولستان ـ هند می‌رود.

در 46 کیلو که 9 کشتی‌گیر حضور دارند، خیراله قهرمانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف حریف ژاپنی می‌رود و در 50 کیلو ابوالفضل حاجی‌پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با کشتی‌گیری از قزاقستان پیکار می‌کند.در دوره‌های گذشته کشتی آزاد نوجوانان آسیا هفت قهرمانی، پنج نایب قهرمانی و یک عنوان چهارمی در کارنامه ایران ثبت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها