انهدام باند سارقان اموال آموزشگاه‌های زبان در تهران

ماموران انتظامی کلانتری 119 مهرآباد جنوبی تهران، اعضای باندی را که از آموزشگاه و موسسات زبان در پایتخت سرقت می‌کردند، دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۸۲۵۹۶
انهدام باند سارقان اموال آموزشگاه‌های زبان در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ساعت 10 و 20  دقیقه روز سی و یکم تیر در پی تماس یکی از شهروندان تهرانی با پلیس 110 ماموران در جریان سرقت اموال یک آموزشگاه زبان در خیابان شمشیری قرار گرفتند.

ماموران تجسس کلانتری 119 مهرآباد با اعزام به محل سرقت دریافتند اموال آموزشگاه از جمله دو دستگاه کیس کامپیوتر، پرینتر و کیبورد سرقت و تصاویر سارقان نیز با دوربین مداربسته آموزشگاه ضبط و فیلم آن در هارددیسک یکی از کیس‌هایی که از دستبرد سارقان در امان مانده ثبت شده است.

ماموران با بازبینی فیلم ضبط شده، یکی از سارقان سابقه‌دار به نام آرش را شناسایی و عملیات دستگیری وی را آغاز کردند تا این که با تعقیب و مراقبت و کنترل پاتوق‌های وی آرش همراه دو نفر از همدستانش به نام‌های جواد و حمید در خیابان ملکی دستگیر شدند.

متهمان به سرقت اعتراف و عنوان کردند اموال دزدی را در خانه‌ای در خیابان دانشگاه هوایی مخفی کرده‌اند که ماموران با هماهنگی قضایی وارد محل نگهداری اموال مسروقه شده و یکی دیگر از متهمان به نام علی را دستگیر و اموال مسروقه را  کشف کردند.

سرهنگ ابوالقاسم باقری‌شاد رئیس کلانتری 119 مهرآبادجنوبی در این باره گفت: با اعترافات اعضای باند و شناسایی اموال از سوی شاکیان و مالباختگان معلوم شد متهمان از چند آموزشگاه مختلف نیز سرقت کرده‌اند که متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها