شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد: مدیریت آب اصفهان هیچ برنامه‌ای جهت جیره بندی آب شرب در تابستان 92 را در دستور کار قرار ندارد و توزیع عادلانه آب در دستور کار است.
کد خبر: ۵۷۸۶۸۲
آب در اصفهان جیره بندی نمی‌شود

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، این شرکت اعلام کرد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان هیچ برنامه‌ای جهت جیره بندی آب شرب در تابستان 92 در دستور کار قرار نداده است.

در ادامه این نامه به این نکته اشاره شده که درست است که با آغاز فصل تابستان و افزایش دمای هوا، میزان مصارف آب شرب و بهداشتی مشترکین خانگی به شدت افزایش یافته و نیز به دلیل وقوع پیاپی خشکسالی در استان اصفهان افت ذخیره آب پشت سد زاینده رود، موجب محدودیت منابع آب شده است، اما با این وجود آبفای استان با تدابیر ویژه‌ای توزیع عادلانه آب را در فصل تابستان در سطح استان در دستور کار قرار داده تا مانند سنوات قبل بتواند مشکلی در ارائه آب در تمام ساعات روز به شهروندان ایجاد نشود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امید است با همکاری مردم در صرفه جویی در مصرف آب، بر چالش کم آبی در استان در فصل تابستان غلبه نماییم.

همچنین در این بیانیه به این نکته اشاره شده که احتمال این وجود دارد که در بعضی از ساعات شبانه روز، در برخی از مناطق مردم با افت فشار آب مواجه شوند، اما مطمئناً جیره بندی آب شرب در تابستان امسال در اصفهان صورت نمی‌گیرد و به یاری خدا سعی می شود با تدابیر مدیریت آب استان، بر اساس میزان آبی که در اختیار شرکت آب و فاضلاب جهت مصارف شرب و بهداشت قرار می‌گیرد شرایط بهتری برای همشهریان فراهم گردد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها