اعلام شهریه جدید مهدهای کودک تا 15مرداد

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با بیان این‌که تعیین تعرفه شهریه مهدهای کودک تا پایان تیر جمع‌بندی می‌شود، گفت: شهریه نهایی مهدها تا پانزدهم مرداد اعلام و از اول مهر اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۷۸۶۳۸
اعلام شهریه جدید مهدهای کودک تا 15مرداد

محمد نفریه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره چگونگی تعیین تعرفه شهریه مهدهای کودک افزود: تعرفه شهریه مهدهای کودک براساس منطقه، شهرستان، استان و ستاره‌دار بودن آنها مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: مهدهای کودک از بی‌ستاره تا سه‌ستاره‌ هستند و براساس تعداد ستاره‌هایشان تعرفه‌ شهریه آنها به میزان بالاتری لحاظ می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به این‌که هر منطقه، شهرستان و استان شرایط خاص خود را دارد، عنوان کرد: کمیته‌های استانی تعرفه‌های پیشنهادی خود را به سازمان بهزیستی ارائه می‌کنند و پس از بررسی‌های انجام شده، تعرفه نهایی از سوی سازمان بهزیستی اعلام می‌شود.

نفریه با تاکید بر این‌که شهریه مهدهای کودک براساس کیفیت خدمات ارائه شده آنها متفاوت است، گفت: مهدهای کودک چندسالی است که با پیگیری سازمان بهزیستی ستاره‌دار شده‌اند و امسال این موضوع در ابلاغیه‌های استانی لحاظ و حتی موارد جدیدی به ابلاغیه‌ها اضافه شده است.

نفریه درباره مهدهای ستاره‌دار خاطرنشان کرد: براساس میزان ستاره‌ای که به مهدها تعلق می‌گیرد، خدمات‌دهی سازمان بهزیستی به آنها و میزان شهریه این مهدها متفاوت خواهد بود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با بیان این‌که براساس کیفیت مهدهای کودک و مناطقی که این مهدها در آن قرار دارند، تعرفه شهریه مهدهای کودک متفاوت خواهد بود، اظهار کرد: اکنون بسیاری از استان‌ها تعرفه‌های پیشنهادی خود را ارائه کرده‌اند که تا پایان تیر درباره آنها به جمع‌بندی می‌رسیم و تا پانزدهم مرداد، تعرفه‌های جدید را ابلاغ خواهیم کرد و این تعرفه‌ها به مدت یک سال اعتبار دارد و در این مدت هیچ مهدکودکی حق افزایش شهریه را نخواهد داشت.

newsQrCode
برچسب ها: مهد کودک
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها