معاون وزیر صنعت:

مشکلی برای سبد کالای کارگران نداریم

معاون وزیر صنعت از تحویل سبد کالای نیمی از کارمندان به اتحادیه‌ها و تشکل‌هایشان خبر داد و گفت: تشکل‌های کارگری درخواستی برای دریافت سبد کالایی ارائه نکرده‌اند اما به لحاظ موجودی کالا مشکلی برای سبد کالای کارگران نداریم.
کد خبر: ۵۷۸۲۰۷
مشکلی برای سبد کالای کارگران نداریم

حسن رادمرد در پاسخ به این سوال که تاکنون چند درصد از کارمندان سبدکالایی دریافت کرده‌اند، گفت: کالاهای مربوط به سبد کالایی کارمندان توسط سازمان‌های صنعت، معدن استان‌ها در حال توزیع است اما به طور کلی بیش از 50 درصد کالاهای مورد نظر برای ارائه سبد کالایی کارمندان، تحویل تشکل‌ها و اتحادیه‌های آنها شده است.

وی افزود: مابقی کالاها هم در حال توزیع است و براساس وجوه واریزی اتحادیه‌های کارکنان دولت و فرهنگیان ادامه دارد.

معاون وزیر صنعت در پاسخ به این سوال که امسال سبد کالایی به صورت پولی و در ازای پرداخت وجه در اختیار کارکنان دولت قرار می‌گیرد، استقبال تا به حال چطور بوده است؟ گفت: با توجه به اینکه مبنای قیمت کالاهای اساسی نرخ ارز مرجع بوده است استقبال مناسبی از سبد کالایی کارمندی شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به کارگران سبد کالایی داده نشد، آیا مشکلی در این خصوص وجود داشت؟ گفت: به لحاظ کالا هیچ مشکلی وجود ندارد اما تشکل‌ها و اتحادیه‌های مربوط به کارگران تاکنون درخواستی مبنی بر دریافت سبد کالایی به ما ارائه نکرده‌اند، اما موجودی کالا در حدی است که اگر کارگران هم درخواست دهند، سبد کالایی در اختیار آنها قرار گیرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها