سایت فدراسیون والیبال

شاهکار والیبال ایران

بازتاب پیروزی تیم ملی والیبال ایران در رسانه های ایتالیا؛

ولاسکو با تیم ایرانی اش ایتالیا را دیوانه کرد

رسانه های ایتالیایی پیروزی تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران در مقابل تیم آبی پوش این کشور را تاریخی و غیر قابل باور خواندند.
کد خبر: ۵۷۴۹۲۲
ولاسکو با تیم ایرانی اش ایتالیا را دیوانه کرد


روزنامه لاگازتا دلو اسپورت پرشمارگان ترین روزنامه ورزشی ایتالیا با عنوان والیبال، ایتالیا-ایران ۱-۳، تیم ایتالیا در کلاس درس ولاسکو نوشت: در شهر مودنا تیم آسیایی ایران به همراه بسیاری از طرفدارانش و به رهبری خولیو ولاسکو موفق شد تا رقیب ایتالیایی خود را شکست دهد.
این روزنامه افزود: تیم والیبال ایتالیا پس از ۵ پیروزی و یک شکست، بطور بدی متوقف شد و حال یکشنبه مجددا در شهر ساساری در غرب ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.
این روزنامه نوشت: پیروزی ایران و ولاسکو تاریخی بود و باعث شد تا ایتالیا در محاسبات خود بازنگری کند زیرا پس از کسب چهار امتیاز از بازی با تیم روسی، حالا همه چیز ناگهان دشوار تر شد.
این روزنامه افزود: سالن شهر مودنا به نظر تهران می آمد. صدها تن از طرفداران ایرانی چنان فریادی در تشویق بازیکنان کشورشان می کشیدند که انگار هزاران نفر بودند. آنها از سراسر ایتالیا برای تماشای این بازی دیدنی به مودنا رفته بودند و این طور به نظر می رسید که ایران در خانه بازی می کند و با اینکه باشگاه پر نبود اما سر و صدای طرفداران ایران بیشتر از ایتالیایی ها بود.
این روزنامه نوشت: تیم ایران با موسوی بهترین بازیکن لیگ جهانی و غفوری از آغاز بازی اوج گرفت و ایتالیا به سختی به دنبال جبران امتیازها بود.
روزنامه ایل رستو دل کارلینو با عنوان والیبال؛ ولاسکو وارد تاریخ شد و با تیم ایرانی اش ایتالیا را دیوانه کرد نوشت: تیم ایرانی ولاسکو با ورود به لیگ جهانی والیبال ثابت کرد که مرزهای جهانی والیبال گسترده تر شدند.
به گزارش ایرنا؛ روزنامه کوریره دلاسرا با عنوان والیبال ایتالیا ۳ بر یک از ایران شکست خورد نوشت: گام اشتباه ایتالیا در مودنا در نخستین مسابقه در خانه با ایران به رهبری خولیو ولاسکو به شکست منجر شد.
این روزنامه افزود: ایتالیا پس از شکست در دو ست اول در مقابل ایران ، در ست سوم واکنش نشان داد و ست چهارم به یک مبارزه سخت و پر از صحنه های دیدنی تبدیل شد. شکست ایتالیا در برابر ایران این تیم را در ۱۵ امتیازی متوقف کرده در حالیکه ایران شش امتیازی شد. دو تیم ایران و ایتالیا روز یکشنبه نیز در ساساری به مصاف هم می روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها