برخی را به بغل پرسپولیس انداخته‌اند تا فقط مصاحبه کنند؛

دایی: لابد این آقا وقتی در فوتبال بود من زندان بودم!

ستاره ها را به پرسپولیس آوردیم

افتخار کردن دایی به ملی پوشان والیبال

علی دایی می‌گوید حضور رویانیان در پرسپولیس به این تیم کمک می‌کند.
کد خبر: ۵۷۴۸۲۶
افتخار کردن دایی به ملی پوشان والیبال

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر قرار باشد ما یک سال و نیم هزینه کنیم که یک مدیر غیرورزشی به فوتبال بیاید و با چند و چون آن آشنا شود و بعد او را برداریم این کار اشتباهی است. ضمن این‌که در یکی، دو ماه آینده به دلیل تغییر دولت احتمال تغییر مجدد در مدیریت باشگاه وجود داشت.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا این ثبات مدیریت است که به موفقیت باشگاه‌ها کمک می‌کند. به نظر من بودن رویانیان می‌تواند خیلی به پرسپولیس و بازیکنان کمک کند. متاسفانه اخباری که می‌رسد اصلا ورزشی نیست چرا که اگر ورزشی بود اجازه نمی‌دادند که پرسپولیس در سه ماه سه مدیرعامل را به خود ببیند. اما خدا را شکر این بحث‌ها تمام شد.

دایی ادامه داد: من می‌توانم برای شما یک مثال بزنم. تیم ملی والیبال ما که دیشب توانست ایتالیا را در زمین خودش شکست دهد به خاطر ثباتی بود که در این رشته از زمان یزدانی‌خرم وجود داشت و حالا ما نتیجه‌ی این ثبات را می‌بینیم. من به نوبه‌ی خودم از پیروزی تیم ملی والیبال خوشحال شدم و از این بابت افتخار می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس گفت: ما باید در فوتبال هم همین کار را انجام دهیم و به مدیران 5-4 سال وقت دهیم تا برنامه‌های خود را پیاده کنند. مخصوصا در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس که هواداران زیادی دارد. ما نباید دعواهای سیاسی‌مان را وارد ورزش کنیم و وزیر ورزش جدید باید درباره‌ی این موضوع تصمیم‌گیری کند.

علی دایی در ادامه با اشاره به این‌که همه‌ی بازیکنانی که می‌خواستیم جذب پرسپولیس شده‌اند، گفت: از تمام بازیکنانی که گرفته‌ایم راضی هستم. بر اساس شناختی که داشتیم اقدام به یارگیری کردیم. امسال همه‌ی بازیکنانی که جذب کرده‌ایم ستاره هستند. البته باید بگویم که ما نام‌ها را نگرفته‌ایم بلکه بازیکنانی را به پرسپولیس آورده‌ایم که همه‌ی آنها آینده‌ی این فوتبال را تضمین می‌کنند و امسال می‌توانیم شاهد این باشیم که ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه‌ها به پرسپولیس کمک می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها