حرف‌های شما

عرشیا انتظاری از اسلامشهر گفته:لطفا نرم‌افزاری معرفی کنید که بتواند از روی تصویر گرفته شده با دوربین موبایل، نوشته‌ها را تشخیص داده و به متن تبدیل کند. به این ترتیب دست کم ما می‌توانیم این لینک‌های بالابلندی را که شما در صفحه می‌نویسید، راحت‌تر در قسمت آدرس اکسپلورر وارد کنیم. به فکر ما هم باشید.
کد خبر: ۵۷۳۵۴۹

کلیک: حق با شماست. ما بزودی برای این مشکل فکری خواهیم کرد. در مورد آن نرم‌افزار هم به شما معرفی خواهیم کرد، اما ساده‌ترین راه‌حل، استفاده از QR کدهاست.

مسعود ش. گفته:

حتما با بنده موافقید که اکثر نرم‌افزارها و بازی‌ها حتی فایل‌هایی که روی اینترنت و در بازار موجود است، دانلود شده (نسخه قفل شکسته) و هزینه واقعی فعالسازی یا خرید آن از بازار جهانی رعایت نشده است. با این حال بسیاری از شرکت‌ها و حتی افراد (مثل خودم) اقدام به جمع‌آوری، استفاده و حتی تکثیر آنها می‌کنند با این حال یک مساله باقی می‌ماند که حق‌الناس در این موضوع با توجه به اهمیت آن کلا نادیده گرفته می‌شود. تقاضا دارم اگر برایتان مقدور است این موضوع را بررسی کنید یا اگر قبلا بررسی و نشر کرده‌اید بفرمایید کدام شماره بوده، چون واقعا ذهنم را مشغول کرده است، ممنون خدانگهدار.

کلیک: راستش را بخواهید این موضوع اصلا احتیاج به فکر و بررسی ندارد. استفاده از نرم‌افزار، فایل موسیقی و فیلم بدون خرید آنها نوعی سرقت محسوب می‌شود و از نظر شرعی، عرفی و قانونی ممنوع است.

علی روشندل می‌گوید:

در شماره ٤٢٣ خانم مریم محمد‌بیگی‌فراهانی مقاله‌ای داشتند که وقتی دیدمش احساس کردم خیلی مودبانه دارد می‌گوید آیفون به درد نمی‌خورد، jailbreak آیفون قانونی است و در آمریکا انجام می‌شود، ولی روت اندروید را هنوز گوگل به رسمیت نشناخته است. آیفون محدودیت دارد، چون اگر کسی نخواهد تغییرش بدهد با بالاترین امینت ممکن کار کند، ولی اگر بخواهید با jailbreak به همه این چیزهایی که گفتید نمی‌شود، می‌رسد. من خودم روی گوشی آیفونم همه اینها را دارم. براحتی فقط کافی است در سایدیا جستجو کنید. به همین سادگی!

مقاله شما تجاری بود!

آرش کمانگیر گفته:

در ویژه‌نامه کلیک اول اردیبهشت امسال در صفحه ترفندها در مورد نحوه مشاهده فایل‌های اشتراکی و به اصطلاح share شده توضیحات کاملی گذاشته بودید، اما در مورد روش و ترفند جلوگیری و مانع‌شدن از به اشتراک درآمدن فایل‌ها و فولدرها توضیح داده نشده بود. خواهشمندم در صورت امکان در شماره بعدی کلیک، با توجه به اهمیت موضوع در این مورد زحمت کشیده و بر علم ما بیفزایید. از زحمات بی‌دریغ شما و همکارانتان بی‌نهایت ممنونیم.

مرتضی ابطحی گفته:

لطفا بهترین نرم‌افزار حسابداری برای قرض‌الحسنه‌های فامیلی رو معرفی کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها