روماریو: فیفا رییس جمهور واقعی برزیل است

مهاجم سابق تیم فوتبال برزیل، فیفا را رییس جمهور واقعی این کشور نامید و گفت پول هایی که برای ورزشگاه های جام جهانی هزینه شده می توانست صرف احداث هزاران مدرسه جدید شود.
کد خبر: ۵۷۳۵۰۴
روماریو: فیفا رییس جمهور واقعی برزیل است

روماریو که در قهرمانی برزیل در جام جهانی 1994 در نوک حمله این تیم قرار داشت و درحال حاضر عضو کنگره برزیل است، گفت: برزیل بیش از دو برابر آلمان در جام جهانی 2006 و آفریقای جنوبی در چهار سال قبل، برای میزبانی جام جهانی هزینه کرده است.

وی که فیلم ویدیویی اظهارات او در پایگاه های خبری چندین روزنامه برزیلی منتشر شد، افزود: پولی که تاکنون برای ورزشگاه ها هزینه شده برای ساخت هشت هزار مدرسه جدید، ۳۹ هزار اتوبوس مدرسه یا ۲۸ هزار باشگاه ورزشی در سراسر این کشور کافی بود.

جام کنفدراسیون ها در شرایطی در برزیل برگزار می شود که موج اعتراضات سراسر این کشور را فراگرفته است. مبلغ هزینه های صرف شده برای ورزشگاهها از جمله علل اعتراضات بوده است.

جام جهانی در ۱۲ ورزشگاه برگزار می شود و برزیل مبلغ ۲۸ میلیارد رئال (12.9 میلیارد دلار) برای برگزاری این مسابقات هزینه کرده است.

مهاجم سابق تیم فوتبال برزیل اظهارداشت: بعد از جام کنفدراسیون ها کارهای دیگری باید انجام شود و چیزهای جدیدی برای جام جهانی اضافه شود.

وی افزود: رییس جمهور واقعی کشور ما فیفا است. فیفا به کشور ما آمده و کشوری را درون یک کشور ایجاد کرده است.

روماریو تصریح کرد: فیفا چهار میلیارد رئال سود خواهد برد بدون آنکه مالیاتی بپردازد. آنها هیچ چیزی نمی پردازند و همه چیز را با خود می برند.

کنگره برزیل لایحه ای را به تصویب رسانده که براساس آن فیفا از پرداخت مالیات در برزیل معاف شده است. این موضوع یکی از شرایط اعطای میزبانی جام جهانی به برزیل بوده است.

روماریو گفت: از سال ۲۰۰۷ که میزبانی جام جهانی به برزیل داده شد، همه چیز از مسیر خارج شده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها