احمدی نژاد در دیدار وزیر خارجه لبنان:

دشمنان به دنبال سیطره بر کل منطقه هستند

گروه مسلح و شورشی موسوم به ارتش آزاد سوریه از رژیم صهیونیستی درخواست کرد برای سرنگونی نظام سوریه به این کشور حمله کند.
کد خبر: ۵۷۲۶۲۶
ارتش آزاد خواستار حمله اسراییل به سوریه شد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گروه های مسلح سوری متعهد شدند اگر اسرائیل به خاک سوریه وارد شود با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی درگیر نخواهند شد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز گزارش داد: فرمانده گروهک موسوم به لشکر فرقان (از شبه نظامیان ارتش آزاد) قول داد که اجازه خواهد داد اسرائیل در صورت ورود به سوریه، هر کاری که می خواهد بکند و نیروهای ارتش آزاد سوریه نیز با نیروهای اسرائیلی در صورت ورود به این کشور کاری نداشته باشند و در هیچ درگیری بین نظامیان صهیونیست و ارتش سوریه شرکت نخواهند کرد.

ابوجعفر یکی از سرکرده های گروه های تروریستی مسلح که به نمایندگی از ارتش اسرائیل در بلندی های اشغالی جولان با نظام سوریه می جنگند از طریق شبکه تلویزیونی الجزیره به رژیم صهیونیستی پیام داد وگفت: اگر نیروهای اسرائیلی با ارتش سوریه وارد جنگ شوند ما از هرگونه درگیری با نیروهای اسرائیلی پرهیز کرده و دخالتی نخواهیم کرد.

ناظران معتقدند درخواست ابوجعفر از رژیم صهیونیستی خواسته همه تروریستها در این کشور است که منتظر مداخله نظامی مستقیم اسرائیل و آمریکا هستند و از آن استقبال می کنند.

گروه های مسلح و تروریستی برای هرگونه کمک به هر نیروی خارجی که در سوریه مداخله کند آمادگی دارند زیرا می دانند تا زمانی که نبرد بین آنها و سوری ها ادامه دارد جایگاهی در این کشور ندارند و ملت سوریه نمی پذیرد که تروریست ها شریک آنان باشند.

ارتش سوریه با بازپس گیری شهر مهم و راهبردی القصیر ضربه سنگین و جبران ناپذیری به گروه های تروریستی زد و هم اکنون خود را برای حمله به گروه های مسلح در حلب آماده می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها