ورود «عروس خوش قدم» به «بهشت موازی» در آخرین هفته بهار/ گزارش کامل فیلم های اخر هفته

کد خبر: ۵۷۲۵۸۲
ورود «عروس خوش قدم» به «بهشت موازی» در آخرین هفته بهار/ گزارش کامل فیلم های اخر هفته

شبکه های مختلف تلویزیون امروز و فردا همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام ور وز جوان با فیلم های جذاب و متنوع مهمان مخاطبان خود می شوند. در آخرین هفته فصل بهار فیلم های تلویزیونی، سینمایی و انیمیشنی چون « جایزه برای بازنده ها » ، « ویر » ، « سرزمین بارانی »، « بهشت موازی » ، «مسیر انحرافی»،  « ماسک آیینه ای » ، « دوفلین » و « سفرهای گالیور 1» از شبکه های مختلف نمایش داده می شود.

 

شـبـکـه یــک

 

 

آخرین شام،  امشب، ساعت 22/ جوجه تیغی ها، فردا، ساعت 16

 

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « آخرین شام » به کارگردانی چوآن لو ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 22:00 از شبکه یک سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده: لیو هان که اولین امپراطور سلسله هان است در آخرین روزهای زندگی به بیان سرگذشت خود می پردازد. او که در جوانی سرباز دلاوری بوده است به همراه دوستش ژنرال زین به سپاه ارباب یو می پیوندد تا بر علیه امپراطوری کین مبارزه نمایند.

یی لیو و دانیل وو درفیلم سینمایی «  آخرین شام » محصول سال  2012  چین بازی کرده اند .

 

فیلم تلویزیونی « جوجه تیغی ها » به کارگردانی حسین تبریزی ، جمعه  31 خرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .

داستان فیلم از این قرار است که : دزد سابقه داری به نام ایرج در مسیر فرار از دست پلیس از یک سرقت شبانه، زن و شوهر جوانی به نام های شیدا و رامین را گروگان می گیرد. این زن و شوهر در آستانه جدایی قرار دارند و از طرفی ...

سعید آقا خانی ، نسرین مقانلو ، هومن برق نورد ، منوچهر علیپور ، افشین سنگ چاپ و محمد حمزه ای در فیلم تلویزیونی « جوجه تیغی ها » از تولیدات سال 1389 مرکز سیما فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

شبکه دو

 

عصریخبندان 2 : عصر آب، امروز، ساعت 7 و 30 دقیقه/ برام بی قرار، امروز، ساعت 14 و 30 دقیقه/ پس از جشن عروسی، امروز، ساعت21/ عصر یخبندان 3 : عصر دایناسورها، فردا، ساعت 7 و30 دقیقه/ مثل یک ستاره در آسمان، فردا، ساعت 17 و 30 دقیقه/

 

انیمیشن « عصریخبندان 2 : عصر آب» به کارگردانی کارلوس سالدانها و تهیه کنندگی لوری فورته محصول 2006 آمریکا ، پنج شنبه 30 خرداد ماه ساعت7:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود .

عصر یخبندان در حال پایان یافتن است . سه قهرمان قسمت پیشین سید، مانی و دیه گو که متوجه خطر زیر آب رفتن منطقه زیست خود و در نتیجه نابودی حیوانات شده اند، تصمیم می گیرند تا قبل از آب شدن یخ ها خود را به منطقه ای امن برسانند. آنها در طول راه با الی ـ یک ماموت ماده ـ و دو همراه وی کرش و ادی برخورد می کنند.

 

فیلم سینمایی « برام بی قرار » به کارگردانی آنا وان در هیده ، محصول سال  2012 هلند، پنجشنبه 30  خرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .

در این فیلم می بینیم: برام دانش آموز اول دبستان بسیار باهوش و بیش فعال است و معلم میانسالش را از خود خسته می کند. او بارها از مدرسه به اشکال گوناگون فرار می کند تا بتواند در عالم خود، علم بیشتری کسب کند. در نهایت بر حسب اتفاق موجب شکستن پای معلمش می شود و آماده آشنا شدن با معلم جدیدی می‌شود.

 

فیلم تلویزیونی « پس از جشن عروسی » به کارگردانی سوزان بیر و تهیه کنندگی سیزه گراوم یورگنسن ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 21:00 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود .

در این فیلم با بازی مدس میکلسن، تانیا شرما، سوئینی خارا و هیتش کوتاک خواهید دید: ایلش مردی خیرخواه است و در مناطق فقیر نشین هند به خدمت رسانی مشغول است. که تصمیم می گیرد از کمک مالی یک سرمایه گذار به نام یورگن بهره گیرد. یورگن می خواهد بعد از مذاکره با ایلش قرارداد را منعقد کند. وقتی ایلش به دفتر کار او می رود؛ بنا به دلایلی مذاکرات آنها در روز اول به نتیجه نمی رسد. فردای آن روز جشن عروسی دختر یورگن است. وی ایلش را به این مراسم دعوت می کند. ایلش در این جشن متوجه می شود که ...

فیلم تلویزیونی « پس از جشن عروسی » محصول مشترک کشورهای دانمارک، سوئد، انگلستان و نروژ  درسال 2006  ساخته شده است.

 

انیمیشن « عصر یخبندان 3 : عصر دایناسورها » به کارگردانی کارلوس سالدانها و مارک ترمیر، جمعه 31     خرداد ماه ساعت 7:30 از شبکه دو سیما پخش می شود .

داستان فیلم محصول سال  2009  آمریکا به تهیه کنندگی لوری فورته و جان سی دانکین در مورد ورود به سرزمین دایناسورها می باشد. دیِگو، الی، سید و باقی حیوانات وارد منطقه جدیدی می شوند که در آن دایناسورها زندگی می کنند. سید که از سه تخم حیوان مراقبت می کند، بعد از اینکه آنها سر از تخمشان بیرون می آورند متوجه می شود که سه بچه دایناسور هستند، سید از آنها مراقبت می کند و با ورود مادر دایناسورها سید همراه با بقیه بچه دایناسورها رفته و از گروه جدا می شود. از طرفی کفتاری که با گروه آشنا شده در زمان خطر و حمله دایناسورها و حیوانات خطرناک دیگر جان بقیه افراد را نجات می دهد. با ورود دایناسور عظیم الجثه ای زندگی همه حیوانات به خطر می افتد ولی ...

 

فیلم سینمایی « مثل یک ستاره در آسمان » به کارگردانی هارتموت گریسمایر  وتهیه کنندگی مشترک  نانی اربن و رجینا زیگلر ،جمعه 31 خرداد ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود .

داستان فیلم از این قرار است که: خانم مارلن و همسرش آقای هنینگ بچه دار نمی شوند و سالهاست تصمیم گرفته اند سرپرستی بچه ای را به عهده بگیرند و در انتظار پاسخ از مراکزی می باشند که در آن برای سرپرستی از کودکان ثبت نام نموده اند. خانم مارلن که به تازگی مسئولیت بخش آزمایشگاه یک بیمارستان را به عهده گرفته در بدو شروع مسئولیتش تماسی از مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست یکی از شهرهای بندری کشور شیلی گرفته می شود و از آنها می خواهند تا برای تکمیل پرونده و قبول سرپرستی دختری خردسال به نام آراسلی به آنجا بروند.

فیلم سینمایی « مثل یک ستاره در آسمان » محصول سال 2010  آلمان است.

 

فیلم سینمایی « از پدر به پلیس » به کارگردانی امیلی گاود ریولد و تهیه کنندگی دنیل لوئیس و دنیس روبرت ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 23:00 از شبکه دو سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده: در طی یک عملیات، یکی از افسران به گروگان گرفته می‌شود ، یک پدر و پسر که هر دو پلیس هستند و با هم مشکلات زیادی دارند برای نجات جان افسر با نقشه ای زیرکانه به درون ربایندگان راه پیدا می کنند. پلیس پدر که فرزند خود را در ماجرای همکارش مقصر می داند سعی دارد تا به هر شکل ممکن و بدون حضور پسرش افسر گروگان گرفته شده را نجات دهد اما ...

میشل کوته، لوئیس خوزه هود و رابین آبرت در فیلم سینمایی « از پدر به پلیس » محصول سال  2009  کانادا     بازی کرده اند .

 

شبکه سه

فیلم تلویزیونی « دردسر » به کارگردانی شبنم عرفی نژاد و تهیه کنندگی کیانوش عیاری ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده: نادر و بهرام از یک جواهرفروشی سرقت می کنند و در حین فرار تصادف می کنند، اما ...

 

فیلم تلویزیونی « جایزه برای بازنده ها » به کارگردانی رضا کمالی  و تهیه کنندگی پیمان جعفری ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .

در این فیلم با بازی کمند امیر سلیمانی، فریده دریا مج و زهره حمیدی خواهید دید: ساکنین یک آپارتمان که به نوعی درگیر مشکلات مختلفی هستند، درگیر یک موضوع جالب می شوند. نیما پسر کوچک خانواده به مغازه می رود تا خرید کند، اما چون مغازه دار مشغول دیدن فوتبال است یک نوشابه که مال یک آقای دیگر است را به نیما می دهد و او هم آن را به خانه می برد. مادر نیما نرگس که با نوشابه و چیپس مخالف است خوردن نوشابه را برای نیما ممنوع کرده اما نیما یواشکی نوشابه را می خورد و خواهرش متوجه جایزه صدمیلیون تومانی در نوشابه می شود آنها با خوشحالی برای این پول نقشه می کشند زیرا برای رفتن به کانادا مشکل مالی دارند و شب هم به عقد خواهر نرگس ، نسیرن می روند اما دو دزد آن شب به خانه آنها می آیند و باعث می شوند که ...

 

فیلم سینمایی « ویر » به کارگردانی آنیل شارما و با بازی سلمان خان و میتون ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2010 هند آمده: ویر نام جوانی است اهل ایالت پیندار هند که به همراه پدر و برادر و رئیس ایالت پندار هند در زمان یکصد و پنجاه سال پیش بر علیه استعمار انگلیس و نیز مهاراجه‌های خائن می جنگد و کشته می شود اما ...

 

فیلم تلویزیونی « سرزمین بارانی » به کارگردانی جواد مزدآبادی و به تهیه کنندگی پژمان لشکری ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم به نویسندگی وحید حسن زاده آمده است: محمد خیری پدر خانواده ای 7 نفره است که 5 فرزند او هر کدام به نوعی درگیر مشکلات مالی هستند . او تصمیم می گیرد منزل خود را به فروش بگذارد تا مسائل مالی فرزندان را حل کند. فرزندان به منظور رای گیری برای فروش خانه به خانه باغ می‌روند ضمن اینکه این مسئله با ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تقارن پیدا کرده است.

کوروش زارعی ، احمد علامه دهر ، فرهاد بشارتی ، فریبا نادری ، سوگل طهماسبی ، عطیه غبیشاوی ،
وحید شیخ زاده ، فاطمه شکری و شهرام ابراهیمی در این فیلم به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

 

فیلم تلویزیونی « بهشت موازی » به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی حسین طاهری ، جمعه 31   خرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود .

داستان این فیلم درباره صادق جوان متاهلی است که مدتی است کار خود را از دست داده، وی در طول جستجوی کار به طور اتفاقی و ناخواسته به مراسم جشن نیکوکاری وارد می شود و در این ورود در مسیری پا می گذارد که برای خودش و همسرش ستاره غیرقابل پیش بینی بوده است.

فیلم تلویزیونی « بهشت موازی » از تولیدات سال 1391 مرکز سیما فیلم است.

 

فیلم تلویزیونی « مسیر انحرافی » به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمد هاشمی ، جمعه 31     خرداد ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود .

داستان فیلم از این قرار است که : در یک جزیره ناشناخته، دانشمندی قصد دارد یکی از هواپیماهای ایرانی را که سرنشینان آن تعدادی از نخبگان هستند به ‌سوی آنجا کشانده و با آزمایش‌های متعدد روی آنان به مقاصد خود دست یابد. در این حین، هواپیمای مسافربری که از ایران به مقصد آفریقای جنوبی پرواز می‌کند، به شکل کاملاً اتفاقی در مسیر جزیره قرار می‌گیرد و دانشمند به خیال آنکه این همان هواپیمای مورد نظر است، با ایجاد اختلال در سیستم ناوبری هواپیما، باعث می‌شود هواپیما در جزیره سقوط کند. حالا افرادی به اشتباه در جریان آزمایش‌ها قرار می‌گیرند. آنها جامعه‌ای کوچک تشکیل می‌دهند و تلاش می‌کنند در کنار یکدیگر راهی برای فرار از جزیره بیابند که ...

 

شبکه چهار

 

فیلم سینمایی « ماسک آیینه ای » به کارگردانی دیو مک کین و با بازی جیسون بری ، رابی بریدون و استفانی لئوندیاس ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما باز پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده: هلن دختر جوانی است که از زندگی روزمره و کار پدرش در سیرک خسته شده و به دنبال تغییر در زندگی اش است . او به شکل ناخواسته وارد دنیای عجیب غریبی می شود که بین دو ملکه سیاهی و سپیدی تقسیم شده ، ولی ملکه سیاه با حمله به قلمرو سپیدی توازن را برهم زده است. هلن کمک می کند تا همه چیز درست شود و در این بین خودش هم ...

فیلم سینمایی « ماسک آیینه ای »  محصول سال 2005 امریکا و انگلستان است.

 

فیلم سینمایی « دو فلین » به کارگردانی پائول ویتز، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4 » از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت .

در خلاصه داستان فیلم آمده : پسری به نام نیک فلین بعد از هجده سال دوری از پدرش به سراغ او می رود ، اما پدر علاقه ای به ملاقات او ندارد. پدر سال ها پیش به نویسندگی علاقه داشته و همه زندگی اش را در این راه گذاشته ، اما موفق نشده است. او حتی خانواده و همسرش را به همین دلیل از دست داده است. پسر وقتی با برخورد سرد پدر روبرو می شود به صورت داوطلبانه به سراغ کار در یک گرمخانه می رود. در همین موقعیت پدر هم خانه اش را از دست می دهد و ناخواسته به همان گرمخانه مراجعه می کند. هر چند در ابتدا پدر نمی‌خواهد با پسرش روبرو شود اما ...

روبرت دنیرو و جولین مو در این فیلم محصول سال2012 آمریکا بازی کرده اند.

 

شبکه تهران

فیلم سینمایی « دنیس زلزله باز هم شیطنت می کند » به کارگردانی چارلز تی. کانگانیز ، پنجشنبه  30   خرداد ماه ساعت13:30 در قالب برنامه « تماشاخانه » از شبکه تهران پخش می شود .

در این فیلم با بازی دان ریکلز، جورج کندی، جاستین کوپرو بتی وایت می بینیم: دنیس پسر بچه شیطانی است که در همسایگی پیرمرد و پیرزنی به نام های جورج و مارتا زندگی می کند. روز تولد جورج ، دنیس برای او چند جانور و حشره هدیه می آورد و باعث آزار وی می شود. در همین روز که جورج از دست دنیس بسیارعصانی است ، پدربررگ دنیس از راه می رسد و می خواهدکه با خانواده دخترش زندگی کند و به این ترتیب رقابتی بین دو پیرمرد در می گیرد  هر کدام می خواهند توانایی و قدرت خود را به اثبات برسانند.

 

فیلم سینمایی « دنیس زلزله باز هم شیطنت می کند » محصول سال 1998 آمریکا است.

 

فیلم سینمایی « کرم خاکی 4 » به کارگردانی اس . اس. ویلسون 30 دقیقه بامداد روز جمعه 31 خرداد ماه    از شبکه تهران پخش می شود .

داستان در سال 1889 اتفاق می افتد. در یک معدن نقره تعدادی از معدنچیان توسط موجودی ناشناخته کشته می شوند و اهالی شهر کوچک ریجکشن که در اکثرا معدنچیان بودند شهر را ترک می کنند .صاحب معدن که یک مرد پولدار دست و پا چلفتی است به شهر می آید و با تعداد اهالی کمی که باقیمانده اند کرم ها را می‌کشند و ...

مایکل گراس ، سارا بوتسفورد ، بیلی دراگو و برنت روم در فیلم سینمایی « کرم خاکی 4 » محصول سال 2004 آمریکا بازی کرده اند .

 

فیلم سینمایی « مندی و گنج چروکی»به کارگردانی جوی چپمن، صبح جمعه 31 خرداد ماه ساعت 9:15 از شبکه تهران بازپخش میشود.

در این فیلم می‌بینیم : مادر مندی متوجه می شود بچه ای که 15 سال پیش بهدنیا آورده نمرده و زنده است . مادرش به او گفته هم همسرش و هم بچه اش مرده اند. اما حالا متوجه می شود که همسرش به تازگی مرده و دختر پانزده ساله ای دارد که عمویشقیم او شده و به دیدنشان می رود. عموی مندی به دنبال قولی که داده برای یافتنصندوقچه ای قدیمی به معدنی قدیمی که گاز سمی دارد می رود و مندی و مادرش هم بهدنبالش می روند تا او را منصرف کنند، اما ...

لکسی جانسون ، هایلی میلز، ویلیاماسمیت یلتون و آماندا واترز در فیلم سینمایی « مندی و گنج چروکی » محصول سال 2010  آمریکا بازی کرده‌اند.

 

فیلم سینمایی « سفرهای گالیور 1 » به کارگردانی راب لترمن ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده: گالیور ( جک بلاک ) روزنامه نگار است که در یک سفر دریایی برای تهیه گزارش کشتی اش دچار طوفان می شود و او را به جزیره ای ناشناخته می برد. او به زودی در می یابد که این جزیره مسکونی است و ساکنانی دارد اما ساکنان این جزیره معمولی نیستند آنها کوتوله های ریزی هستند که نامشان لی لی پوت است. جک غول پیکر اکنون در بین آنها پذیرفته شده است و ماجرای گالیور آغاز می شود.

جک بلیک، امیلی بلانت و جیسون سگل در فیلم سینمایی « سفرهای گالیور » محصول سال 2010 آمریکا ایفای نقش کرده اند.

 

شبکه شما

فیلم تلویزیونی « مثل باران » به کارگردانی وحیدرضا حدیدی و تهیه کنندگی کامران پاک منش ، پنجشنبه 30  خرداد ماه ساعت 23:00  از شبکه شما پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید: سوگند و مصطفی دختر کوچکشان را از دست داده‌اند و پس از نیز به دلایل پزشکی قادر به بچه‌دار شدن نیستند. این مسئله باعث ناراحتی سوگند شده وی که پرستار است در محل کارش با دختر بچه ای ظاهرا بی سرپرست آشنا شده که تمایلی به بازگشت به خانه اش ندارد. پدر معتاد بچه از رابطه بچه و سوگند ناراضی بوده تاجایی که از وی شکایت می‌کند ...

سیما تیرانداز، مهدی صبایی و ملیا میرصوفیان در فیلم تلویزیونی « مثل باران » محصول سال 1391 صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری بازی کرده اند .

 

فیلم تلویزیونی « پناه بر خدا » به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین عامری ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دوقلوهای طیبه و فرامرز در حال به دنیا آمدن می باشند و فرامرز که در خانه‌ باجناقش منوچهر مستاجر است و به تلاش برای تامین هزینه خانواده دست می زند. روزی فرامرز با پیرمردی متمول و تنها به نام جلال بزرگی روبرو می شود که دچار ناراحتی قلبی است و او را به بیمارستان می رساند، اما بر اثر غفلت او کیف پیرمرد سرقت می شود و فرامرز در مظان اتهام قرار می گیرد.

حسین فرضی‌زاده ، بهارک صالح نیا، باقر صحرارودی و علیرضا اسیوند در فیلم تلویزیونی « پناه بر خدا » از تولیدات سال 91 صدا و سیمای مرکز سمنان به ایفای نقش پرداخته اند.

 

شبکه آموزش

فیلم سینمایی « بنام گل سرخ » به کارگردانی فیاض موسوی در ژانر علمی  و اجتماعی جمعه 31 خرداد ماه  ساعت 10 از شبکه آموزش پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم به تهیه کنندگی علی حجازی مهر و با نقش آفرینی سام رخشانی ، غزل صارمی ، کیکاووس باکیده و پرویز پورحسینی تولید سال 1386 مرکز سیما فیلم آمده : دکتر مسعود آذری دانشمند جوان انرژی اتمی ایران است که در حال تکمیل تحقیقات خود روی یک پروژه است. پروفسور کریمان مسوول هماهنگی سازمان از او می خواهد روی پروژه ساخت ژنراتور ایزوتوپی، به طول عمر بیماران سرطانی کمک کند. همزمان همسر دکتر از او می خواهد که همراهش به انگلستان برود و یا اینکه او را طلاق بدهد .....

 

 

شبکه پویا

انیمیشن طنزآمیز و ماجراجویانه « گوفی به دانشگاه می‌رود » به کارگردانی کوین لیما محصول سال ۱۹۹۵ پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود.

داستان این انیمیشن درباره ماکس پسر گوفی است که بزرگ شده و به سن رفتن به دانشگاه رسیده ، اما گوفی طاقت دوری او را ندارد و به دلیل دلتنگی و حواس پرتی از سر کار اخراج می‌شود. او برای به دست آوردن کار جدید مدرک دانشگاهی لازم دارد. بنابراین به همان دانشگاهی که پسرش در آن است می‌رود. پسرش در دانشگاه اسکیت بازی معروف است و ...

 

انیمیشن « فایبر کنجکاو » جمعه 31 خرداد ساعت 21 از شبکه پویا روی آنتن می رود .

انیمیشن « فایبر کنجکاو » که محصول آمریکا است با تکنیک 2 بعدی  تولید و داستان آن درباره خانواده موشی است که قصد مهاجرت از روسیه به آمریکا را دارد که برایشان حوادث مختلف پیش می آید و ...

 

 

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی « من ، تو ، او » به کارگردانی محمد صادق پروین آشتیانی و تهیه کنندگی زهرا بنیانیان ، جمعه31 خرداد ماه ساعت 15 شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود .

داستان این فیلم تلویزیونی با بازی فرهاد جم، زهره فکور صبور و رزیتا غفاری در قالب سه اپیزود اتفاقات یک آپارتمان و برداشت های اهالی آن را به تصویرمی کشد.

 

شـبـکـه نمـایـش

فیلم سینمایی و تلویزیونی « جوجه تیغی ها » ، « رفتن به خانه »، « رقص پرواز » ، « پسرخاله های زورو »، «مهمان مامان » و « فرمانروایان خیابان » پنج شنبه 30 خرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

فیلم سینمایی و تلویزیونی « شهر فرشتگان » ، « هینوکیو »، « نیکی فور » ، « پدر به دانشگاه می رود »، «عروس خوش قدم » و « مرگ الماس ها » جمعه 31 خرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها