رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی پیش‌بینی هر گونه افزایش قیمت در بازار لوازم خانگی را رد کرد و گفت: الان فصل خرید کولر گازی است و هر کسی که بخواهد، می‌تواند این کالا را زیرقیمت مصرف‌کننده تهیه کند.
کد خبر: ۵۷۲۰۵۳

محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود در بازار لوازم خانگی شاهد کاهش قیمت در برخی اقلام هستیم، گفت: بسیاری از تولید‌کنندگان و واردکنندگان اعلام کرده‌‌اند بعد از انتخابات افزایش قیمت خواهند داشت، اما با توجه به این ‌که انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شد و نتیجه دلخواه مردم به دست آمد، هیچ‌گونه افزایش قیمت در بازار صورت نگرفت.

وی افزود: مثلا فصل خرید کولر گازی است اما هر کسی که بخواهد می‌تواند این کالا را زیر قیمت مصرف‌کننده تهیه کند.رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی گفت: خوشبختانه احساس واردکنندگان و تولیدکنندگان این است که اگر افزایش قیمت داشته باشند با رکود فروش مواجه خواهند شد.

وی با تاکید بر این‌ که هیچ شرکتی تاکنون افزایش قیمت نداشته است، گفت: اتفاق خوبی که در بازار رخ داده این است که فروشندگان تا کالایی را نفروشند کالایی نمی‌خرند بنابراین انبار کردن کالا وجود ندارد و پیش‌بینی این است که از این پس بازار آرامش بیشتری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها