تفاوت لباس های داخلی و خارجی آل اشپورت

گران فروشی پیراهن نامرغوب تیم ملی

سرمربی تیم ملی کره جنوبی بعد از پیروزی مقابل ایران لباس ازبکستان را بر تن خواهد کرد.
کد خبر: ۵۷۱۵۴۸
پیشنهاد بی شرمانه هواداران کره ای به سرمربی تیمشان پس از بازی ایران
حواشی مربوط به بازی تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران تمام شدنی نیست. طرفداران چشم بادامی به سرمربی تیمشان پیشنهاد داده اند حالا که سرمربی تیم ملی ایران قرار شده پیراهن تیم ملی ازبکستان را برای او بیاورد، چوی کانگ هی باید لطف کارلوس کروش را قبول کند و بعد از پیروزی مقابل ایران، لباس ازبکها را بپوشد.
 
هواداران تیم ملی فوتبال کره در شرایطی این پیشنهاد را به سرمربی تیم ملی کشورشان داده اند که به گفته دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران، قرار شده چوی کانگ هی به خاطر اظهاراتش علیه مردم ایران، از ایرانی ها عذرخواهی کند.
 
* ادعای بی شرمانه هواداران کره ای
در شرایطی که تیم ملی باید سه شنبه به مصاف کره جنوبی برود، هواداران چشم بادامی در سایت های هواداری خود جنگ روانی شدیدی را علیه تیم ملی فوتبال ایران به راه انداخته اند.
 
آنها جدا از ادبیات زشتی که درباره کارلوس کروش به کار می برند حالا ادعای گستاخانه ای علیه تیم ملی ایران مطرح کرده اند. یکی از هواداران کره ای مدعی شده در جریان مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا در سال 2007، تیم ملی فوتبال ایران هیچ امکاناتی با خود به سئول نبرده بود و به همین دلیل فدراسیون فوتبال کره امکاناتی نظیر توپ را در اختیار شاگردان امیر قلعه نویی قرار داد که البته ایرانی ها توپ ها را با خود به کشورشان برگرداندند.
 
دیدار مورد نظر کره ای ها 2 سپتامبر 2006 ( 11 شهریور 85) در سئول برگزار شد که ایران با گل دقایق پایانی وحید هاشمیان توانست با یک امتیاز ارزشمند خاک کره را ترک کند با این همه ادعای کره ای کاملا کذب است.
 
مهدی مناجاتی سرپرست تیم ملی در آن مقطع درباره حرف های کره ای ها گفت: «این مساله را کاملا تکذیب می کنم. ممکن است امکانات آن زمان تیم ملی به اندازه الان نباشد اما وضع مملکت آنقدر بد نشده که محتاج توپ باشیم. اتفاقا خوب خاطرم هست که در آن سفر، تیم ملی با خودش آشپز هم به سئول برده بود و وقتی ما چنین هزینه ای می کنیم یعنی دیگر مشکل امکانات نداریم.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها