اردوغان:

معترضان اوباش و آشوب‌طلب هستند

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در نطقی در پارلمان در آنکارا از جلوگیری دولت این کشور از هرگونه شدت گرفتن خشونتها خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۲۵۶
معترضان اوباش و آشوب‌طلب هستند

به گزارش خبرنگاران ؛ نخست وزیر ترکیه در تازه ترین سخنان خود که در برابر نمایندگان پارلمان این کشور ایراد کرد، گفت: اجازه تبدیل فضای تظاهرات به اقدامات خشونت آمیز را نمی‌دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه طی دو هفته اخیر اعتراضات را زیر نظر قرار دادیم افزود:اجازه تبدیل تظاهرات به اقدامات خشونت آمیز ومطالبات غیرقانونی را نخواهیم داد.

اردوغان در ادامه اظهار داشت: هم اکنون تظاهرات کنندگان خواسته مشخصی ندارند.

نخست وزیر ترکیه در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه ما نظر دیگران رد نکرده وبه آنها گوش می کنیم اضافه کرد:با این وجود تظاهرات کنندگان به اقدامات خشونت آمیز،غارت،هرج ومرج وآتش زدن خودروهای دولتی دست می‌زنند.

اردوغان همچنین در اظهارات خود چندین بار معترضان میدان تقسیم ترکیه را اوباش خواند. این ماجرا اکنون پایان یافته است.ما دیگر هیچ تسامحی نشان نخواهیم داد.

نخست وزیر ترکیه  اعلام کرد تظاهرات در سرتاسر ترکیه به کشته شدن چهار نفر شامل سه تظاهرکننده و یکی از نیروهای پلیس منجر شده است.

اردوغان در برابر نمایندگان حزب خود یعنی حزب عدالت و توسعه اعلام کرد: سه تن از جوانان تظاهرکننده و یکی از نیروهای پلیس جان خود را در این حوادث از دست دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها