علی دایی می تواند موفق باشد

مهاجرانی : تیم ملی راهی جز برد قطر ندارد

جام جم ورزشی : حشمت مهاجرانی در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با قطر امیدوار است که تیم ملی سه امتیاز این بازی را کسب کند تا بتواند به کسب بلیت جام جهانی برزیل امیدوار باشد .
کد خبر: ۵۶۸۲۴۸
مهاجرانی : تیم ملی راهی جز برد قطر ندارد


حمایت مهاجرانی از علی دایی در مورد انتخاب شهریار بعنوان سرمربی پرسپولیس نیز در نوع خودش قبل توجه است .
در مورد بازی ایران –قطر چه صحبتی دارید ؟
به نظر من بهتر بود که تیم ملی در طول این مدت چند بازی تدارکاتی انجام می داد . تیم ملی قطر در طول این مدت چند بازی خوب تدارکاتی انجام داد و این بازیها می تواند به هماهنگی تیم ها کمک زیادی کند . هرچند که ما در طول این مدت فقط با تیم ملی عمان بازی کردیم و اتفاقا بازی خوبی هم نبود ولی من امیدوارم که تیم ملی ما برنده این بازی باشد . هر جور که حساب می کنم ما به این 3 امتیاز احتیاج داریم و باید برنده بازی با قطر باشیم .
شنیدیم که با ملی پوشان کشورمان در دوبی دیدار کرده اید ؟
من برای دیدار با ملی پوشان به اردوی تیم ملی در دوبی رفتم و تا آنجایی که من دیدم اردوی خوبی در دوبی برقرار بود . بازیکنان اعتماد به نفس خوبی داشتندو با اطمینان از برد و پیروزی در مقابل قطر صحبت می کردند . این میل به پیروزی و شور و اشتیاقی که من در ملی پوشان دیدم برایم قابل توجه بود . من امیدوارم که تیم ملی با توجه به اینکه سه بازی دیگر دارد ، از این وضع نجات پیدا کند و بتواند قطر را شکست دهد . معتقدم کسب هر نتیجه دیگری باعث می شود که تیم ملی دچار آینده نامعلومی شود و هواداران میلیونی تیم ملی دچار یاس و ناامیدی شوند .
اینکه چرا مسوولان فدراسیون و تیم ملی از تجربیات و داشته های شما برای دیدار با قطر استفاده نکردند ، نکته عجیبی بود .
من همیشه و تحت هر شرایطی در خدمت تیم ملی هستم و اگر بخواهند با جان و دل در اختیار تیم کشورم هستم .
اما با توجه به محرومیت کرش و ماجرای اضافه شدن وینگادا می شد از مربی بزرگ و باتجربه ای مثل شما که قطر را به خوبی می شناسید استفاده کرد .
دوست دارم که در شرایط فعلی و در آستانه بازی با قطر در مورد این مسائل صحبت کنم ولی خدمت به تیم ملی یک افتخار است و دوست داشتم که برای تیم ملی موثر باشم . جدا از من و بحثی که شما می کنید ، ما مربیان خوبی مثل علی دایی ، مایلی کهن ، قلعه نویی و ... را داریم که می توانستند با توجه به شناختی که از شرایط و تیم ملی داشتند ، در دیدار با قطر به تیم ملی کمک کنند .
همانطور که گفتم دوست داشتم در این برهه در مورد تیم ملی صحبت کنم ، احساس می کنم که اگر الان حرفی بزنم دست کرش بهانه داده ام و به همین دلیل فعلا ترجیح می دهم سکوت کنم . اما با تمام این حرف ها باز هم می گویم که در مورد ماجرای وینگادا هیچ توجیهی وجود ندارد .
و بالاخره علی دایی دوباره به پرسپولیس برگشت ، نظر شما در این زمینه چیست ؟
من به رویانیان بابت این انتخاب تبریک می گویم . دایی بهترین انتخاب بود و من خوشحالم که یک ایرانی سرمربی پرسپولیس شده و سردار به این نتیجه رسیده است . احساس من این است که دایی می تواند در پرسپولیس موفق باشد و برای علی آرزوی موفقیت می کنم .
گفتگو : احسان هاشمی  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها