وینگادا: می‌خواهم به تیم ملی کمک کنم

مربی جدید تیم ملی فوتبال تاکید کرد که هر آنچه از دستش بر بیاید برای کمک به کارلوس کرش و صعود تیم‌ملی به جام جهانی انجام خواهد داد. نلو وینگادای پرتغالی که در تصمیم غافلگیرکننده کارلوس کرش به کادرفنی تیم ملی اضافه شده، در این باره گفت: من روز چهارشنبه به دبی (محل برپایی اردوی تیم ملی) می‌روم تا با توجه به شرایط حساس تیم‌ ملی ایران به کرش کمک و او را در ادامه راه حمایت کنم. مطمئن باشید هرچیزی را که به ذهنم برسد به کرش خواهم گفت تا او بتواند بهترین استفاده را از این موضوع داشته باشد.
کد خبر: ۵۶۶۹۰۱

وی در پاسخ به این پرسش فارس که آیا تیم ملی ایران می‌تواند به جام ‌جهانی صعود کند، گفت: سعی می‌کنم حضورم به تیم ‌ملی ایران کمک کند، هر تیمی که بخواهد به جام‌ جهانی برود کارش سخت است، تاکید می‌کنم در این شرایط قرارداد و تعهدی با ایران ندارم، ولی به عنوان کسی که در ایران مربیگری کرده‌ام می‌گویم تیم ملی شما این توان را دارد به جام جهانی صعود کند. من فقط به خاطر دوستی با کرش می‌خواهم کمک کنم، همین و بس.وینگادا در شرایطی به کادر فنی تیم ملی اضافه شد که در ماه‌های گذشته موضوع طلب چند سال پیش او از باشگاه پرسپولیس به یکی از چالش‌های سرخپوشان تبدیل شده است. ظاهرا حضور در تیم ملی باعث خواهد شد که او به پولش برسد.

در این باره امیر بشیری، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته قرار است روز چهارشنبه به امارات بروم تا مبلغ 110 هزار دلار از طلب وینگادا را که در بانک استانبول بلوکه شده، به این مربی پرداخت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها