اگر همین طور پیش برود، باید در این مکان یک ستون و محل ثابت به او اختصاص بدهیم. چاره ای نیست. او مدام سوژه است. شاید دست خودش هم نباشد، طفلک. این هفته هم او یک خبرساز تمام عیار بود.
کد خبر: ۵۶۶۸۴

به خاطر جنجالی که در اهواز درست کرد، به خاطر این که او را به کلانتری بردند و با تعهد آزادش کردند و به خاطر این که بالاخره به آرزویش رسید و دوباره به لیگ امارات و به پیراهن زرد الوصل برگشت.
نپرسید که چرا استقلال او را به الوصل فروخت. آن هم درست در روزهایی که همه هوادارها دارند سوت می کشند و تیم را به خاطر نتایج ضعیفش یک لحظه راحت نمی گذارند.
نپرسید چرا امیرقلعه نویی رضایت داد بهترین چپ پای تیمش از فهرست بیرون برود. مطمئن باشید که او خودش هم این حرفها را باور نمی کرد که میثم بائو و سیاوش اکبرپور و مجاهد خذیراوی می توانند جای خالی نیکی را پر کنند.
نپرسید نیکی چرا اینقدر دلش نمی خواست دیگر توی استقلال بماند. نپرسید. اگر هم بپرسید که جوابتان را نمی دهد. راستش را نمی گوید. بپرسید، می گوید می خواسته چند ماه فوتبالش را دور از ایران دنبال کند در یک فوتبال متفاوت.
یک تجربه تازه. راستش را که نمی گوید. نپرسید فوتبال کند و خواب آلود امارات چه جذابیتی داشت که او به خاطرش استقلال را با همه هیاهو و همه طرفدارها و همه محبوبیتی که توی خیابان ها دارد ول کند و به حاشیه جنوبی خلیج فارس برود.
البته همه می دانند که در این سیاه زمستان او به خاطر هوای مطبوع دبی راهی آن طرف آب نشده. در روزهایی که فرهاد مجیدی همه اش می گفت می خواهد به منوشن گلادباخ برود و درباره کریمی هم مدام اسم پاری سن ژرمن و بارسلونا و غیره را می آوردند هم نیکی نمی خواهد بگوید که لیگ امارات خیلی لیگ معتبری است و بازی کردن در آن افتخاری است.
الوصل هم که برای او جای تازه ای نیست. او قبلا هم همین لباس شماره 7را می پوشیده. دفعه قبل هم البته از او راضی نبودند و قراردادش تمدید نشد. مثل بقیه دیپورتی ها او هم گفت که انتظارات عربها بالاست و فقط گل زدن می خواهند و چه و چه.
حالا اما نپرسید که پس چی شده که دوباره او را کشانده اند به امارات و چی شده که اینجا را ول کرده و رفته آن طرف. درست در این روزها که باید برگردد و در اردوی تیم ملی خودش را برای بازیهای جام جهانی آماده کند. البته پولی که این وسط گیر نیکی می آید خوب است. یک رقم درشت (دقیقا درشت!) و همین طور سهمی که به استقلال می رسد هم آنقدر وسوسه کننده بوده که بگذارند او وسط لیگ تیم را ترک کند. بقیه آنهایی هم که باید رضایت می داده اند، بالاخره رضایتشان یک طوری جلب شده.
ولی شما دیگر بیش از این نپرسید. مهم این است که او حالا دوباره بازیکن الوصل است و باید سعی کند این تیم را از این وضعیت اسفبار در لیگ امارات نجات بدهد. بقیه اش را نپرسید. هیچ نپرسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها