کنترل حواشی تیم با مدیر جدید پرسپولیس؛

پنجعلی: مشکلات تیم به گردن من افتاد

دایی امشب می‌آید؛

پنجعلی سرپرست می شود یا شیرینی؟

عمده‌ترین موضوع این روزهای سرخپوشان مثل همه رقیبانشان نقل و انتقال است .
کد خبر: ۵۶۶۴۱۷
پنجعلی سرپرست می شود یا شیرینی؟

به گزارش جام جم ورزشی، علی دایی که به اتفاق خانواده شا به سفر اروپایی رفته بود حوالی ساعت 2 بامداد فردا به تهران بر می‌گردد تا هرچه سریع‌تر  تکلیف بسیاری از ابهام های پرسپولیس مشخص شود. دایی در حالی قرار است عصر فردا نخستین جلسه تمرین تیمش را آغاز کند که این تمرین به واقع بیشتر برگزاری مراسم معارفه سرمربی جدید خواهد بود چرا که علی دایی قصد دارد نخستین اردوی تیمش را مطابق سال های گذشته از دهم خردادماه در اردبیل برپا کند. این در حالی است که هنوز تکلیف همه کسانی که قرار است روی نیمکت پرسپولیس علی دایی را همراهی کنند ، مشخص نیست.

 در این باره در شرایطی منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس احتمال باقی ماندن سعید شیرینی را در سمت سرپرست پرسپولیس با توجه به رابطه نزدیک شرینی با وکیل علی دایی زیاد می دانند، محمد پنجعلی دیگر گزینه سرپرستی تیم گفت:خیلی وقت پیش بود که با باشگاه برای پست سرپرستی صحبت کردم، قرار است در یک جلسه دیگر هم در این باره صحبت کنیم تا فصل بعد در خدمت پرسپولیس باشیم.

در این شرایط باید دید دایی چه کسی را به عنوان سرپرست می پذیرد شیرینی که محبوب مدیرعامل باشگاه و مغضوب پیشکسوتان است تا پنجعلی که کمی تا قسمتی حمایت رویانیان و البته پیشکوستان را همراه خود دارد؟

همچنین یکی از کسانی که سایت باشگاه پرسپولیس به عنوان دستیار علی دایی معرفی کرده کریم باقری است، گزینه ای که پیشتر در بین اسامی که به عنوان دستیار دایی از آنها نام برده می شد ، وجود نداشت. هر چند دوستی دیرینه که بین دایی و باقری وجود دارد احتمال منتفی شدن حضور باقری در پرسپولیس را تقریبا  به صفر می رساند، اما کریم باقری خود نیز در این باره بلاتکلیف است و می گوید:گفته‌اند که یکی از اعضای کادر فنی هستم اما نگفتند چه کار باید بکنم و معلوم نیست وظیفه‌ام چه خواهد بود. در این ارتباط باید با علی دایی و مدیریت باشگاه صحبت کنم تا مشخص شود من و سایر اعضای کادر فنی چه وظیفه‌ای برعهده داریم.

باقری تصریح کرد: من اگر حضور در کادر فنی پرسپولیس را قبول کردم به این دلیل است که چند سال از بهترین دوران فوتبال خود را در این تیم بازی کردم و علاقه زیادی به این تیم دارم. همان طور که قبلا هم گفتم برای من داشتن پست و مقام در پرسپولیس مهم نیست و خدمت کردن به این تیم اهمیت دارد.

وی درباره ترکیب کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: من غیر از دایی و مولایی(مربی بدنساز) با بقیه اعضای کادر فنی کار نکرده ام. قطعا سرمربی تیم تشخیص داده که با این کادر فنی راحت تر کار می‌کند و باید به تصمیم وی احترام گذاشت. در حال حاضر چیزی که اهمیت دارد این است که پرسپولیس سه سال است شرایط خوبی ندارد و در این فصل باید خواسته هواداران برآورده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها