از روز دوشنبه رقابت‌های رولند گاروس، دومین گرند اسلم سال آغاز می‌شود و من هم از جدول اصلی در بین 128 بازیکن برتر، کارم را آغاز می‌کنم. سعی می‌کنم در این رقابت‌ها یک یا دو مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته و خودم را به مراحل بالاتر برسانم.
کد خبر: ۵۶۵۵۹۱
ارغوان رضایی:حسادت روی بازیکن دوملیتی همیشه وجود دارد

ارغوان رضایی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی‌اش گفت: خودم را برای حضور در مسابقات رولند گاروس در پاریس آماده می‌کنم. یک هفته گذشته نیز با بازگشت به منزل‌مان در فرانسه با پدر و مادر و همچنین برادرم برای حضور در این مسابقات خودم را آماده کردم.

وی ادامه داد: حدود یک ماه پس از مسابقات رولند گاروس، مسابقات ویمبلدون برگزار می‌شود و برای حضور در این دو رقابت تمرینات فشرده‌ای را در دستور کار قرار داده و سعی می‌کنم بیشتر از گذشته خودم را آماده کنم.

تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسه تأکید کرد: از روز دوشنبه رقابت‌های رولند گاروس، دومین گرند اسلم سال آغاز می‌شود و من هم از جدول اصلی در بین 128 بازیکن برتر، کارم را آغاز می‌کنم. سعی می‌کنم در این رقابت‌ها یک یا دو مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته و خودم را به مراحل بالاتر برسانم. کار سختی در پیش دارم چراکه تمام بازیکنان برای برد و نشان دادن تمام توانایی خود به پاریس می‌آیند.

رضایی در مورد اینکه چه زمان به اهدافش که رسیدن به 10 زن برتر جهان بود، خواهد رسید، گفت: این موضوع همچنان هدف بزرگ من است، فقط یک مقدار زمان می‌خواهد. با یک روز تمرین نمی‌توان به این هدف رسید، بلکه با تمرینات فشرده و طاقت فرسا و سپری شدن زمان می‌توان به این خواسته رسید. در هر حال سعی می‌کنم هرچه زودتر به این هدف برسم.

وی یادآور شد: اگر تا 6 ماه دیگر و تا پایان سال میلادی بتوانم بین 100 زن برتر تنیس جهان قرار بگیرم،‌ برایم خوب است و می‌توانم به حضور در جدول اصلی مسابقات استرالیا در رقابت‌های سال آینده امیدوار باشم.

نفر 181 تنیس زنان جهان در مورد اینکه آیا مشکلش با فرانسوی‌ها حل شد یا خیر، گفت: حسادت در بین همه بازیکنان است و فقط مختص فرانسوی‌ها نیست. وقتی بازیکنی دوملیتی باشید، این حسادت بیشتر هم می‌شود.

وی تصریح کرد: فعلا برای تیم ملی فرانسه، نفراتی که رده‌بندی بهتری دارند، بازی می‌کنند. خود من هم اگر بتوانم برای این تیم بازی می‌کنم اما در حال حاضر باید مشکلم را با کادرفنی تیم ملی حل کنم و اگر به توافق رسیدیم، حتما دوباره به تیم ملی بازخواهم گشت.

تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسوی در مورد اینکه برای سفر به ایران برنامه‌ای ندارد، گفت: خیلی دلم می‌خواهد به ایران سفر کنم و دلم برای کشورم تنگ شده است اما زمانش فعلا مشخص نیست، البته فکر کنم شاید تابستان این فرصت برای سفر به ایران به وجود بیاید.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها