با انتخاب اعضای هیات مدیره

جلالی سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز شد

جلالی: هنوز با راه آهن مذاکره نکرده ام

آقا معلم ، مسی نشد

با مسوولان باشگاه مس ، صحبت هایی را انجام دادیم که در همان آغاز مشخص شد تفکرات ما یکسان نیست و حضورم در این تیم منتفی شد.
کد خبر: ۵۶۵۰۳۷
آقا معلم ، مسی نشد

این مربی در پاسخ به این سوال که گفته می شود وی جانشین علی دایی در تیم راه آهن تهران خواهد شد، عنوان کرد: هیچ مذاکره ای با راه آهنی ها نداشتم و این پیش بینی مطبوعات است که در فصل نقل و انتقالات مطرح می شود. من هنوز با راه آهنی ها مذاکره ای نداشته ام
وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از یک سال دوری، قصد مربیگری در لیگ برتر فوتبال را ندارد، عنوان کرد: انگیزه فراوانی برای بازگشت به لیگ دارم و تمام توانم را برای فصل جاری متمرکز کرده ام. استراحت برایم لازم بود اما دلم خیلی برای لیگ برتر تنگ شده است.
جلالی ادامه داد: با چند تیم مذاکرات خوبی داشته ام ولی تا زمانی که قراردادم را امضا نکنم نام آنها را مطرح نخواهم کرد.
وی به ایرنا گفت: هیچ برنامه ای نیز به این تیم ها نداده ام، چرا که معتقدم باشگاهی که از مربی مورد نظر خود برنامه طلب کند، یعنی او را نمی خواهد. کارنامه مربیان مشخص است و برنامه خواستن زیبا نیست.
رییس کانون مربیان در پاسخ به این سوال که این کانون برای خارج شدن لیگ برتر از انحصار تعدادی مربی خاص چه برنامه ای دارد، گفت: این مساله تا هفت سال قبل به وضوح دیده می شد اما امروزه ۶۰ درصد نسل مربیان تغییر کرده است و مشکلی از این بابت نداریم.
همچنین در نظر داریم مربیان باتجربه ای که از چرخه خارج می شوند را به عنوان مدرس معرفی کنیم تا تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها