فریادهای علی مانگا در معارفه مربی پرسپولیس:

دایی خائن است!

یکی از حاشیه‌های جالبی که در هنگام معرفی علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس رقم خورد، داد و فریادهای یکی از تدارکات سابق تیم ملی علیه دایی بود.
کد خبر: ۵۶۴۵۱۳
دایی خائن است!


زمانی که محمد رویانیان پس از خروج از نشست هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در حال معرفی سرمربی سرخپوشان به خبرنگاران بود، حاشیه‌های جالبی رقم خورد.

رویانیان بعد از این‌که خبرنگار یکی از شبکه‌های تلویزیونی سوالی راجع به مخالفت رییسی‌کیا با حضور دایی در پرسپولیس از او پرسید، گفت: از شما خیلی ممنونم. شما فتنه‌انگیزی کردید و مدیران دو باشگاه را روبه‌روی هم قرار دادید. به ولای علی این کار شما دقیقا همان چیزی است که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به آن اشاره کردند. از این‌که بین مدیران این مملکت شکاف ایجاد می‌کنید تشکر می‌کنم.

بعد از این اتفاق رویانیان که عصبانی شده بود، هر بار که با سوال یکی از خبرنگاران مواجه می‌شد، یک جمله می‌گفت و چند قدم دیگر به خودروی خود که بیرون از ساختمان مرکزی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود نزدیک‌تر می‌شد اما مجددا با هر پرسش خبرنگاران می‌ایستاد و در حالی که ناراحت بود، پاسخ می‌داد. این موضوع باعث شده بود تعداد زیادی از خبرنگاران که برای پوشش این جلسه به ستاد آمده بودند کم‌کم به وسط خیابان بروند و حلقه بزرگی که دور رویانیان را فرا گرفته بودند باعث تعجب عابران و افراد در حال گذر از این محل بود.

حاشیه جالب دیگر زمانی رقم خورد که محمدحسین نژادفلاح در جمع خبرنگاران درباره نحوه انتخاب دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس صحبت می‌کرد. نژادفلاح در حال حرف زدن بود که ناگهان فردی از دور فریاد زد "دایی خائن است و نباید به پرسپولیس بیاید" این فرد که قبلا یکی از عوامل تدارکات تیم ملی فوتبال بوده، با نزدیک شدن به نژادفلاح صدای خود را هم بلندتر می‌کرد و بار دیگر می‌گفت دایی خائن است. حداقل مایلی‌کهن را می‌گذاشتید که گفته خانواده‌اش چه کسانی بودند.

این فرد که به علی مانگا معروف است می‌گفت دایی همان کسی است که وقتی مقابل پرسپولیس قرار گرفت با مشت‌های گره کرده فریاد می‌زد. او نباید سرمربی پرسپولیس شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها