شغل جدید ستاره بازنشسته فوتبال

بکام این بار کفش طراحی می کند!

روایتی دیگر از زندگی بکام

آقای مد

دیوید بکام بالاخره به حضور خود در میادین فوتبال پایان داد و با چشمانی اشکبار و با پیراهن پاری سن ژرمن فرانسه برای همیشه کفش ها را آویخت. او در زمان بازی خاطره ها و در عین حال جنجال های زیادی را از خود بجا گذاشت.
کد خبر: ۵۶۴۴۲۱
آقای مد

منبع: هوم فوتبال
سایت جام جم ورزشی؛ دوران حضور بکام 37 ساله که در این سال های اخیر بیشتر به یک ستاره مد و تبلیغات شبیه شده بود پر از اتفاقات گوناگونی بود که وی را از هر جهت با دیگر فوتبالیست ها متمایز می کرد. او به غیر از تیم های پرستون و آث میلان با پیراهن هر تیم دیگری که بازی کرد موفق به کسب به جام های قهرمانی شد اما در کنار این قهرمانی ها، حاشیه های زیادی در زندگی او وجود داشت که این حاشیه ها به اندازه قهرمانی ها و دستاوردهای  او در فوتبال اروپا سر و صدا کرد . در ادامه نگاهی گذرا به مهم ترین حاشیه های شماره هفت جنجالی و محبوب انگلیسی ها خواهیم داشت:

• پیش از این که بکام در سال 1998 با ویکتوریا آدامز ازدواج کند با مشکلات زیادی روبرو شده بود. بکام جوان در آن زمان از سوی خانواده اش برای ازدواج نکردن با ویکتوریا به شدت تحت فشار قرار گرفته بود. ویکتوریا که در آن زمان به عنوان خواننده در گروه مشهور اسپایس گیرلز فعالیت می کرد مورد اتهامات اخلاقی زیادی قرار گرفته بود که به همین دلیل خانواده بکام با این ازدواج موافق نبودند که در نهایت این ازدواج با وجود همه مخالفت ها عملی شد.
• در دسامبر سال 1999 پسر اول دیوید بکام که در آن زمان تنها 11 ماه داشت طعمه آدم ربایان قرار گرفت . هنگامی که همسر بکام و بروکلین در حال خارج شدن از فروشگاهی بودند آدم ربایانی که از قبل منتظر این فرصت بودند به ویکتوریا نزدیک شدند تا بروکلین را از آغوش او بیرون بکشند و سپس از دیوید اخاذی کنند اما بادیگاردهای ویکتوریا از این  اتفاق جلوگیری کردند. خانواده بکام در سال 2003 نیز مجددا طعمه چند آدم ربای دیگر قرار گرفتند که این ماجرا نیز ختم به خیر شد
• ویکتوریا بکام نقش اساسی را در جدایی بکام از منچستریونایتد ایفا کرد. او که راضی به ماندن در منچستر نبود بالاخره با جدایی بکام از این تیم و پیوستن به رئال مادرید به آرزوی خود رسید. ویکتوریا در روزهای پایانی حضور بکام در منچستر اختلافاتی با فرگوسن سرمربی نامدار سرخ های منچستر پیدا کرد. اختلافات آنها از زمانی شروع شد که این مربی در یکی از جشن های باشگاه منچستر گفته بود که ازدواج دیوید با ویکتوریا آدامز بسیار اشتباه بوده است. پس از اینکه در پایان یکی از دیدارهای منچستر فرگوسن لنگه کفشی را به طرف بکام پرتاب کرد و این لنگه کفش ابروی بکام را شکافت این ویکتوریا بود که اصرار داشت همسرش باید از فرگوسن شکایت کند. شکایت ویکتوریا به جایی نرسید اما در پایان همان فصل دیوید بکام از منچستر جدا شد و به رئال پیوست.

• بریز و بپاش های بکام همواره مورد انتقاد قرار داشته است. فرزندان بکام که بین 2 تا 14 سال سن دارند اکنون صاحب چندین مدرسه فوتبال و شرکت های مختلف در گوشه و کنار دنیا هستند. نوع رفتار بکام و خط مشی ای که او برای فرزندانش قرار داده است نیز همواره مورد انتقاد داشته است. فرزندان بکام اکنون در سنین کودکی و نوجوانی همانند پدرشان رفتار می کنند و حتی سعی می کنند حاشیه های پدرشان را تقلید کنند. همانند رومئو پسر 11 ساله بکام که اکنون یکی از مهم ترین چهرهای تبلیغاتی برند بری بری محسوب می شود و یا هارپر بکام که در یک سالگی به عنوان خوش پوش ترین کودک بریتانیا انتخاب شد. بروکلین پسر بزرگ دیوید نیز در لباس پوشیدن دقیقا هماننند پدرش عمل می کند.
• رسانه های انگلیسی بکام را به عنوان بازیکنی یاد می کردند که علاقه زیادی به لوس بازی دارد. شاید دیگر همه بدانند همین لوس بازی های بکام بود که شخصیت میگ میگ در کارتون مشهور راد رانر را کشت. ماجرا از این قرار است که پسر بکام پس از دیدن یکی از این اپیزود های کارتون به پدرش می گوید که چقدر دلش می خواهد میگ میگ در این کارتون به دست گرگ خبیث خورده شود. بکام نیز با تماس با کمپانی سازنده این کارتون جذاب سفارش ساخت اپیزودی با این مضمون را می دهد ، البته این لوس بازی جناب بکام هفت میلیون دلار برای او آب خورد.
• مدل موهای بکام نیز همیشه از برجسته ترین ویژگی های او بوده است. مدل موهای او که گاهی کاملا عجیب و غریب می شد به نوعی با شخصیت او عجین شده است. مدل موهای او به خصوص زمانی که در منچستر بود مورد توجه قرار می گرفت. در مقطعی که او مدل موهای خود را به نوع خاصی با نام مدل شیر  در می آورد یک پیرزن 75 ساله از او تقلید کرد که این تقلید بسیار سر و صدا کرد. بکام با تراشیدن ابروهایش نیز کار مسخره ای را در میان هوادارانش مد کرد که این ماجرا نیز مورد  انتقادات بسیار زیادی قرار گرفت.
• تلاش های بکام برای فعالیت در عرصه دیگری به غیر از فوتبال و  تبلیغات در دنیای مد نیز با شکست روبرو شد. او در خوانندگی به جایی نرسید و چون در فوتبال سرش بیش از اندازه شلوغ بود نتوانست به آرزوی دیگرش یعنی حضور در سینما برسد. تلاش بکام برای نزدیک شدن به برخی از ستاره های هالیوودی همانند تام کروز و همسرش کتی هولمز نیز بخش دیگری از تمایل او برای هالیوودی شدن بود که این تلاش ها نیز به نتیجه ای نرسید.
• کلکسیون اتومبیل های گران قیمت و لوکس دیوید بکام نیز همیشه مورد توجه قرار داشته است. او کلکسیونی از انواع ماشین های اصیل انگلیسی و البته اتومبیل هایی نظیر بوگاتی، استون مارتین، فراری، سیتروئن و چندین ماشین گران قیمت دارد. پسر بزرگ بکام نیز در 14 سالگی با یک پورشه کوچک رانندگی می کند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها