اخبار فوتبال اروپا؛

ال نینو در فهرست فروش چلسی

پس از خداحافظی های زنجیروار در فوتبال انگلیس بالاخره نوبت نقل و انتقال های مهم در این لیگ و سایر لیگ های اروپایی رسیده است.
کد خبر: ۵۶۴۰۹۷
ال نینو در فهرست فروش چلسی


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ تا همین هفته پیش فقط احتمالاتی برای انتقال یک بازیکن به یک تیم دیگر وجود داشت اما این احتمالات یکی پس از دیگری در حال تبدیل شدن به واقعیت است. تا امروز جدایی هیگواین از رئال و پیوستن توز به یوونتوس قطعی شده است. خلاصه اخبار مهم فوتبال اروپا به شرح زیر است:
انتقال هیگواین به یووه قطعی شد
انتقال مهاجم رئال مادرید به تیم یوونتوس ایتالیا قطعی شد و این بازیکن با سفر به ایتالیا قرارداد خود را با این باشگاه نهایی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ گونزالو هیگواین از چهار ماه پیش تاکنون مد نظر سران باشگاه ایتالیایی قرار دارد و از همان ابتدای مذاکرات به نظر نمی آمد که مانعی بر سر این انتقال وجود داشته باشد. نیکولا برادر گونزالو ماموریت نهایی کردن این مذاکره را بر عهده گرفته است. هیگواین 25 ساله که از سال 2007 در رئال بازی می کند قراردادی 16 میلیون یورویی با یوونتوس امضا خواهد کرد.
فردیناند یک سال دیگر تمدید می کند
مدافع منچستر یونایتد که به تازگی بازنشستگی خود را از تیم ملی انگلستان اعلام کرده است قرارداد خود را من یونایتد برای یک فصل دیگر تمدید می کند.
دیلی میل گزارش داد که ریو فردیناند آماده است تا یک فصل دیگر برای تیم سرخ پوش منچستری به میدان برود. این قرارداد طی 72 ساعت آینده به امضا می رسد و فردیناند 34 با این قرارداد فصل جدیدی را با سرمربی جدید منچستر یعنی دیوید مویس آغاز خواهد کرد. فردیناند که در حال حاضر هفته ای 100 هزار پوند درآمد دارد بر اساس قرارداد جدید خود همین میزان درآمد هفتگی را دریافت خواهد کرد.
چلسی تورس را می فروشد
باشگاه چلسی مهاجم اسپانیایی خود یعنی فرناندو تورس را در لیست فروش خود قرار داد این درحالی است که این مهاجم عنوان داشته که قصد جدایی از این تیم را ندارد.
چلسی که با 50 میلیون پوند فرناندو تورس ملقب به ال نینو را در سال 2011 از لیورپول گرفت حالا او را در لیست فروش خود قرار داده است. او 130 بازی خود تا به حال 34 گل برای چلسی به ثمر رسانده است . تورس چند هفته پیش تاکید کرد که هیچ برنامه ای برای جدایی از چلسی ندارد و نمی خواهد این تیم را ترک کند. حالا باید دید که واکنش این مهاجم اسپانیایی در قبال تصمیم سران چلسی چه خواهد بود.
ویلانووا کتک کاری پیکه و سونگ را تکذیب کرد
سرمربی بارسلونای اسپانیا کتک کاری پیکه و سونگ بازیکنان این تیم را در جشن قهرمانی بارسا تکذیب کرد و عنوان داشت که این دو فقط با یکدیگر شوخی کرده اند.
تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا درباره اتفاقات جشن قهرمانی بارسلونا گفت: جرارد پیکه و آلکس سونگ هیچ منظوری نداشتند و فقط می خواستند با یکدیگر شوخی کنند. بسیاری برداشت دیگری از این ماجرا داشتند اما واقعیت چیز دیگری است. وی افزود: پیکه و سونگ جدیتی در کار خود نداشتند اما از این به بعد باید بیشتر مراقب رفتار خود باشند و هر کاری را در مقابل دیگران انجام ندهند.
نیمار از بارسلونا دور شد
با مخالفت سران باشگاه سانتوس برزیل با انتقال مهاجم جوان این تیم به بارسلونا این بازیکن از قهرمان این فصل لالیگا دور شد.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ پیشنهاد مالی بهتر رئالی ها سران سانتوس را پشیمان کرده است. رودرگوئز ، نایب رییس باشگاه سانتوس مذاکره با بارسلونا را تمام شده نمی داند اما اعلام داشت رئال مادرید بیشتر نظر آنها را جذب کرده است. من با رییس باشگاه بارسلونا ملاقات داشته ام و خیلی راحت با یکدیگر صحبت کرده ایم اما توافقی حاصل نشد. وی افزود: رئال مادرید بهتر می تواند شرایط مورد نظر ما را فراهم کند. آنها پیشنهاد مالی بهتری به ما ارائه دادند اما با آنها هم هنوز به جایی نرسیده ایم.
اطمینان بارسلونا نسبت به خرید رینا
سران بارسلونا اطمینان دارند که لیورپول سنگربان خود یعنی په په رینا را در نقل و انتقالات تابستانی به آنها می فروشد.
به گزارش دیلی میل؛ بارسلونا قصد دارد  سنگربان لیورپول را با ارائه یک پیشنهاد 10 میلیون یورویی به فروش برساند. رینا که سابقه حضور در آکادمی فوتبال بارسلونا را دارد در صورت توافق نهایی جانشین ویکتور والدس می شود که از امضای قرارداد جدید با کاتالان ها خودداری کرده است. دروازه بان لیورپول نیز موافقت ضمنی خود را با انتقال به بارسلونا اعلام کرده است که در صورت توافق نهایی او به دوران هشت ساله خود در این تیم پایان خواهد داد. او قرار است به تیمی برود که پدرش یعنی میگوئل در دهه 1970 دروازه بان آن بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها