ولایتی

تورم و بیکاری را در 100 روز مهار می‌کنم

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: با برنامه‌ای که تنظیم کرده‌ام می توان تورم، گرانی و بیکاری کشور را در مدت 100 روز مهار کرد.
کد خبر: ۵۶۳۰۱۴
تورم و بیکاری را در 100 روز مهار می‌کنم

علی اکبر ولایتی سه شنبه شب در جمع مردم شهر اهواز در مسجد ارشاد گفت: مقام معظم رهبری در روز اول فروردین امسال سخنرانی راهگشایی در خصوص سال حماسه سیاسی و اقتصادی بیان فرمودند. حماسه سیاسی و اقتصادی در حقیقت، حکایت از یک فعالیت فوق‌العاده و خارج از موارد عادی برای دستیابی به هدف متعالی، روحی و سرشار از عاطفه است.

ولایتی با بیان این که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات فرمودند که انتخابات یک مصرع از حماسه سیاسی است، تصریح کرد: هر چه که به انتخابات نزدیک تر می‌شویم سخنان ایشان راهگشاتر و پربارتر می‌شود و ما منتظر این هستیم تا با سخنرانی جدید ایشان تکلیف خود را برای ادامه راه بدانیم.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر اوضاع داخلی کشور به گونه‌ای است که هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت‌ها در این خصوص بالاتر می‌رود و مسئولیت ما هم در این زمینه بیشتر می‌شود.

ولایتی عنوان کرد: در حرکت سیاسی پیش‌رو، اخلاق مداری و رعایت حیثیت دیگران در مبارزات انتخاباتی از برنامه‌های مهم من است. ضمن اینکه اگر صلاحیت من در شورای نگهبان تائید شود و در عرصه رقابت‌های انتخابات، یکی از نامزدهای دیگر سخنی علیه من بگوید من جواب آن را نخواهم داد و اگر سخنی بگویم سازنده است نه تخریبی.

عضو ائتلاف پیشرفت با اشاره به این موضوع که برای ساختن کشور باید پرچم اصولگرایی را بگسترانیم، بیان کرد: هر کس که نظام مقدس اسلامی، قانون اساسی کشور و مقام معظم رهبری را قبول داشته باشد یک اصولگراست ولو اینکه زیر هر پرچم دیگری باشد.

کاندیدای ریاست جمهوری با تأکید بر این امر که شعار انتخاباتی من عبارت "متمم" است، گفت: متمم حرف اول چهار اصل دولت آینده است. میم اول در شعار من کلمه متدین است که به این معنی است که همه اعضای کابینه‌ام باید متدین و خداترس باشند.

ولایتی ادامه داد: حرف «ت» در کلمه متمم به معنای تجربه است. به عنوان مثال اگر فردی بخواهد در صنعت فعالیت داشته باشد باید در ابتدا صنعت را بشناسد و همه افراد باید در حوزه و تخصص خود فعالیت داشته باشند. اگر کسی بخواهد در حوزه سلامت جامعه فعالیت داشته باشد باید بتواند سلامت افراد جامعه را تامین کند.

وی با  اشاره به این موضوع که بیمه‌های درمانی تنها 30 درصد از هزینه‌های بیماران را پرداخت می‌کنند، گفت:طبق ماده 32 و 38 برنامه پنجم، همه افراد جامعه باید بیمه درمانی داشته باشند. همچنین بر اساس برنامه پنجم باید کار درمانی افراد جامعه به صورت رایگان باشد.

ولایتی «م» دوم را شامل معتدل بودن افراد عنوان کرد و گفت: مردم ما از افراط و تفریط بیزار هستند و همچنین باید بین قوای سه گانه همکاری باشد و به وجود آمدن تضاد بین این سه قوا فقط به ضرر مردم است.

وی با بیان اینکه، میزان تورم از اردیبهشت سال 91تا 92در جامعه 40 درصد بوده است، عنوان کرد: با وجود افزایش 40درصدی تورم، حقوق افراد جامعه و کسب درآمد بازاریان افزایشی مناسبی نداشته است و این به منزله این است که مردم فقیرتر شده اند.

ولایتی تصریح کرد: اگر افراد نیرویی را که صرف دعوا می کنند را در را مبارزه با بیکاری جوانان، گرانی موجود در جامعه، تورم، آب خوزستان و مشکلات دیگری بکنند مشکلات ما حل می شود و همه اینها تنها در سایه اعتدال به وجود می آید.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، میم بعدی را مشورت‌پذیری دولت عنوان کرد و افزود: همه چیز را همگان می‌دانند ولی باید برای تکمیل و نهایی کردن آن به صورت اصولی مشورت با افراد خبره در این حوزه را در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین تاکید کرد: یک برنامه 100 روزه برای کنترل تورم، گرانی و بیکاری در کشور دارم که زمانی که تبلیغات کاندیداها شروع شود آن را عنوان می‌کنیم تا اعتماد مردم را به اقتصاد برگردانیم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
512
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
آقای ولایتی میشه بفرمائید چطور و چگونه تورم و بیكاری رو حل میكنید
خداكرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
در جواب <<من>>وقتی كسی خودش تو مجلس باشه و خودش هم یكی از مسئولین جامعه باشه چرا ایده ای كه به صلاح مملكت باشه نده كه مردم ایران فشار گرونی رو تجربه كنند.ما همه از یك خانواده بزرگ بنام ایرانی هستیم و باید دست بدست هم بدیم میهن خویش رو كنیم آباد.رئیس جمهور همش كه خودش تصمیم نمیگیره بیشتر از علماء مهندسین و سایر افراد دانا و توانمند هم مشاوره می گیره.وسلام

نیازمندی ها