با وجود تمدید قرارداد با راه آهن ؛

مذاکره پرسپولیس با دایی

کد خبر: ۵۶۱۳۶۳
پرسپولیس مربی داخلی می خواهد

در شرایطی که با استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس موافقت شده، باید با تاکید گفت که سرخ‌ها به مربی داخلی نیاز دارند، نه خارجی.

پرسپولیس برای فصل دوازدهم این اشتباه را کرد و سراغ مانوئل ژوزه رفت، اما این پیرمرد پرتغالی که دیر به مجموعه پرسپولیس اضافه شده بود، طی 17 بازی نیم فصل نتوانست تیم پرسپولیس را با بازیکنان بزرگ و اسمی‌اش جمع و جور کند تا به دنبال از هم گسیختگی ایجاد شده و از بین رفتن وحدت و همدلی موجود در تیم، پرسپولیس ضربات جبران‌ناپذیری را بر پیکره خود حس کرده و تا پایان فصل نتواند از زیر بار آن کمر راست کند.

این درست که یحیی گل‌محمدی در نیم فصل دوم عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشت، اما این مربی جوان و فهیم سر بزنگاهی که می‌توانست در فینال جام حذفی موجودیت حقیقی خود را عرضه کند، مغلوب شد تا با سرازیر شدن سیل انتقادها به سوی او، مجبور به استعفا شود. هر چند استعفای یحیی با توجه به حمایت‌های محمد رویانیان تا حدودی برای کارشناسان غیر مترقبه بود، اما به نظر می‌رسد که برای این کناره‌گیری، هماهنگی لازم از قبل صورت گرفته بود تا در جلسه ضرب‌الاجل رویانیان و مالکی (رئیس هیات مدیره پرسپولیس) ضمن موافقت با استعفای گل‌محمدی، اعلام شود ظرف 48 ساعت آینده، سرمربی جدید سرخ‌پوشان معرفی خواهد شد.

هر چند معمولا مدیران پرسپولیس کار خود را بی‌نیاز به مشورت‌های فنی و تخصصی انجام داده‌اند و شاید توصیه ما چندان نتواند در تصمیم‌گیری تازه آنان دخیل باشد، اما وظیفه خود می‌دانیم که در این برهه بار دیگر تاکید کنیم که پرسپولیس برای تجدید سازمان و قد علم کردن دوباره، نیاز به مربی خارجی ندارد. بنابراین در شرایط حاضر بهترین گزینه انتخاب یک مربی ایرانی است که بتواند با توجه به مقبولیت و دایره نفوذش به لحاظ فنی، پرسپولیس را در کوتاه‌ترین زمان ممکن جمع و جور کند.

حجت‌اله اکبرآبادی / دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها