فرگوسن همچنان در صدر اخبار فوتبال جهان؛

مویس نیامده دست به کار شد

سایت جام جم ورزشی / سرآلکس فرگوسن و بازنشستگی پر و سر و صدایش هنوز هم در صدر اخبار فوتبال جهان قرار دارد.
کد خبر: ۵۶۱۳۶۱
مویس نیامده دست به کار شد


فرگوسن که مویس را جانشین خود در فصل آینده می بیند این مربی را کاملا تایید می کند این در حالی است که هجمه بسیار بزرگی علیه سرمربی کنونی اورتون به وجود آمده است چرا که هواداران من یونایتد اعتقاد دارند که مویس که در شش سال اخیر هیچ موفقیتی به دست نیاورده است با منچستر شش سال بی جامی در پیش رو دارد. مهم ترین اخبار روز فوتبال اروپا به غیر از بازنشستگی فرگوسن به شرح زیر است:
پیشنهاد مویس برای جذب لواندوفسکی و دوقلوهای اورتون
دیوید مویس در حالی که هنوز رسما کار خود را با منچستر یونایتد آغاز نکرده است ، اظهار داشت که رابین لواندوفسکی را برای فصل آینده می خواهد.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ رابین لواندوفسکی ، مهاجم لهستانی بورسیا دورتموند آلمان که درخششی خیر کننده در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت مورد توجه مویس مربی جدید منچستر قرار گرفته است ، البته فرگوسن نیز پیش از بازنشستگی ناگهانی اش اظهار داشته بود که این مهاجم را برای فصل آینده می خواهد. مویس علاوه بر اینکه به دنبال جذب لواندوفسکی است دو مهاجم تیم قبلی خود یعنی اورتون را هم می خواهد. لایتون بینس و ماروئانه فلاینی که در اورتون به دوقلوها معروف شده اند به احتمال بسیار زیاد به همراه مویس به منچستر می روند.
چلسی، رونی را می خواهد
وین رونی که تا همین دو هفته پیش تا آستانه عقد قرارداد با پاری سن ژرمن پیش رفته بود اینک چلسی را مشتری جدید خود می بیند.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال ؛ خوزه مورینیو سرمربی فصل آینده چلسی علاوه بر لواندوفسکی و فالکائو سومین خرید خود را هم برای فصل نقل و انتقالات مشخص کرده است: وین رونی. دیلی میل گزارش داد مورینیو اظهار داشته که می تواند این مهاجم 27 ساله و تنومند را به روزهای خوبش برگرداند. رونی مدت زمانی است که با وجود گلزنی در من یونایتد دیگر فروغ گذشته را ندارد و در سطح اروپا دیگر مهاجمی تراز اول به شمار نمی رود.
توافق اولیه آرسنال و بارسلونا بر سر ویا
سران دو باشگاه آرسنال و بارسلونا بر سر انتقال داوید ویا به باشگاه انگلیسی توافق اولیه رسیدند این در حالی است که ویا علاقه ای به بازی کردن در لیگ برتر انگلیس را ندارد.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ سران آرسنال از ژانویه تلاش های خود را برای جذب ویا آغاز کردند و با وجود اینکه این مهاجم از عدم تمایل خود برای بازی در آرسنال گفته بود به تلاش های خود ادامه دادند. ال موندو دیپورتیو گزارش داد که ویا برای بازی کردن در جام جهانی سال آینده می خواهد در فوتبال اسپانیا باقی بماند  چون اعتقاد دارد دور شدن از فوتبال اسپانیا ممکن است موقعیت او را در تیم ملی اسپانیا به مخاطره بیندازد. مهاجم تیم بارسلونا در حال حاضر در این تیم اسپانیایی سالانه 10 میلیون یورو درآمد دارد.

بیل در تاتنهام ماندنی شد
پس از اینکه سران باشگاه تاتنهام بر روی گرث بیل مهاجم ولزی خود -که در این فصل جایزه بهترین بازیکن فصل را به دست آورد- 100 میلیون پوند قیمت گذاشت انتقال این بازیکن به تیم های دیگر منتفی شد.
به گزارش پایگاه خبری ساکرنت؛ رئال مادرید و منچستر یونایتد مشتریان پر و پا قرص این مهاجم ولزی بودند اما با قیمت جدیدی که تاتنهامی ها بر روی این ولزی گذاشتند انتقال او به هر تیم دیگری عملا منتفی شد. حتی پیش از اینکه تاتنهام بر روی بازیکن خود 100 میلیون پوند قیمت بگذارد ، گرث بیل عنوان داشته بود که دوست ندارد به رئال برود و برای بازی کردن در منچستر یونایتد نیز تمایلی ندارد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها