عرضه بنزین یورو 4 و 5، تا یک ماه دیگر

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: بنزین یورو 4 و 5 تا یک ماه دیگر در شهرهای اراک، تهران و کرج جایگزین بنزین معمولی می شود.
کد خبر: ۵۵۹۷۸۶
عرضه بنزین یورو 4 و 5، تا یک ماه دیگر

مصطفی کشکولی درمصاحبه با  واحد مرکزی خبر افزود: قیمت بنزین یورو با معمولی فرقی ندارد و همه جایگاه های این سه شهر بنزین یورو توزیع می کنند.

وی گفت: تا مرداد هم شهرهای تبریز و اصفهان به این سه شهر اضافه می شود و امید می رود با افزایش تولید این فرآورده بتوانیم تا پایان سال بقیه کلانشهرها را هم از سوخت یورو 4 و 5 بهره مند کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه هم اکنون همه جایگاه های تهران گازوئیل یورو 5 توزیع می کنند ، گفت: یک محموله هم به مشهد ارسال شده است و با افزایش تولید این فرآورده به زودی کرج و مشهد هم در برنامه دائمی عرضه گازوئیل یورو 5 قرار می گیرد و قرار است در مهرماه نیز دو کلانشهر دیگر هم به این مجموعه اضافه شود.

وی گفت: بنزین و گازوئیل یورو جایگزین بنزین و نفت گاز معمولی می شود و قرار نیست به صورت جداگانه عرضه شود و در شهرهایی که این فرآورده عرضه می شود با همان نرخ جایگزین بنزین و نفت گاز معمولی می شود.

کشکولی درباره افزایش تعداد جایگاه های فرآورده های نفتی و سی ان جی هم افزود: ایجاد  2500 جایگاه سی ان جی در برنامه اولیه بوده که تاکنون 2 هزار واحد از آن به بهره برداری رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها