امیدوارم خداحافظی مهدوی‌کیا با خاطره‌ای خوش همراه باشد

کریم باقری طرفدار لیگ 18 تیمی

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مهدوی‌کیا برای فوتبال این مملکت زحمات زیادی کشیده و ان‌شاءالله با پیروزی و خاطره خوش زمین را ببوسد و فوتبال را کنار بگذارد.
کد خبر: ۵۵۹۱۲۶
کریم باقری طرفدار لیگ 18 تیمی


 کریم باقری در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه به من لطف دارند که می‌گویند دلشان برای ما تنگ شده، فعلاً دور و اطراف باشگاه پرسپولیس هستم، تمرین می‌کنم و وظایفم را خوب انجام می‌دهم.

وی افزود: خدا را شکر تمرینات خوبی را برگزار کردیم و تیم پرسپولیس صد درصد برای بازی با سپاهان آماده است. من امیدوارم این تیم به قهرمانی جام حذفی برسد.

وی افزود: متأسفانه پرسپولیس 10 سال است بالا و پایین دارد و این هم به خاطر عدم ثبات مدیریت در چند سال گذشته است. یادم است در یک سال سه مدیرعامل عوض شد و این نشان می‌دهد که پرسپولیس بی‌ثبات است.

باقری ادامه داد: امیدوارم روزی با خصوصی‌سازی فوتبال ورزشی‌ها بیایند، البته سیاسی‌ها باشند مشکلی ندارد اما با حضور ورزشی‌ها فوتبال حرفه‌ای‌تر و بهتر می‌شود.

باقری در خصوص تبانی در فوتبال تبریز نیز گفت: بحث تبانی تنها در تبریز نیست، در همه جای ایران این اتفاق می‌افتد باید یک روزی جلوی این مسئله را گرفت چون به فوتبال ایران ضربه می‌زند. من امیدوارم روزی فوتبال ما سالم باشد و در این راه همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم کمک کنند.

وی در خصوص تعداد تیم‌های لیگ برتری نیز گفت: اگر برنامه‌ریزی خوب باشد لیگ 18 تیمی بهتر است، الآن فوتبال حرفه‌ای است و بازیکنان باید درک کنند که 4 روز 4 روز و یا 5 روز باید با یکدیگر بازی کنند.

باقری در خصوص خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا نیز گفت: او می‌خواهد خداحافظی کند و من خیلی دوست دارم در روزی خوب این اتفاق بیافتد. مهدی برای فوتبال این مملکت زحمات زیادی کشیده و ان‌شاءلله با پیروزی و خاطره خوش زمین را ببوسد و فوتبال را کنار بگذارد. مهدی از بازیکنان طلایی فوتبال ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها