«لاله»، «چ» و «آشغال‌های دوست داشتنی» روند پایانی تولید خود را همچنان ادامه می‌دهند

فیلم‌های جنجالی امسال دیده می‌شوند

فردین خلعتبری آهنگساز با بستن قرارداد با بنیاد سینمایی فارابی ساخت موسیقی فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را آغاز کرده است.
کد خبر: ۵۵۷۵۲۱
آغاز ساخت موسیقی فیلم «چ»

به گزارش مهر، پس از جدا شدن بهزاد عبدی در مقام آهنگساز از پروژه سینمایی «چ»، گزینه نخست آهنگساز جایگزین فردین خلعتبری بود که این آهنگساز با بستن قرارداد با بنیاد سینمایی فارابی موسیقی فیلم سینمایی «چ» را آغاز کرده است.

این فیلم سینمایی قرار بود در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود اما به دلیل کامل نشدن مراحل فنی، در این دوره از جشنواره حضور پیدا نکرد.

این فیلم سینمایی این روزها در کنار ساخت موسیقی همچنان در مراحل صداگذاری و افکت به سر می‌برد و بنیاد سینمایی فارابی بنا دارد پس از اتمام این مراحل در موقعیت مناسب فیلم را اکران کند.

فیلم سینمایی «چمران» تازه‌ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا چهل و هشت سال زندگی شهید چمران در پاوه را به تصویر می‌کشد. ساخت این فیلم سینمایی توسط ابراهیم حاتمی‌کیا به نوعی بازگشت این فیلمساز به سینمای جنگ محسوب می‌شود. این فیلم از آغاز فیلمبرداری با حاشیه‌های فراوانی همراه بود و فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشت.

حواشی این فیلم از قهر فریبرز عرب‌نیا و ترک کردن صحنه آغاز شد و به ایام جشنواره نیز رسید. در ایام جشنواره مطرح شد که حاتمی‌کیا نخواسته است این فیلم در جشنواره سی و یکم فیلم فجر به نمایش درآید. در همان دوران میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به کرات مسائل فنی و پرهیز از عجله برای رساندن کار به جشنواره را مطرح کرد.

سعید راد، فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و... از بازیگران این فیلم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها