رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به حضور حماسی مردم بجنورد در پیاده‌روی خانوادگی شبکه سه گفت: طبق ارزیابی‌ها، حضور مردم بجنورد به نسبت جمعیت در پیاده‌روی خانوادگی در مقایسه با سایر استان‌های کشور، رکورد محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۵۷۴۶۳
همایش بزرگ پیاده‌روی در بجنورد برگزار شد

به گزارش فارس از بجنورد، علی مجد آرا صبح امروز در جمع ده‌ها هزار نفره مردم این شهر در بوستان ملی بش قارداش اظهار کرد: امروز مردم بجنورد حماسه دیگر آفریدند و حضور 130هزار نفر در پیاده روی خانوادگی ارزشمند است.

وی همچنین با بیان اینکه امسال با توجه به رهنمودهای رهبری در مورد  توسعه ورزش‌های همگانی، برنامه‌های زیادی پیش‌بینی شده است، افزود: در این راستا برای 30 رشته ورزشی ذیل ورزش‌های همگانی با نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان برنامه‌های خوبی به منظور توسعه این ورزش‌ها پیش‌بینی شده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی همچنین در این همایش برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد استان اعتباری را اختصاص داد و گفت: این کمک‌ها از سوی نیکوکاران به این امر اختصاص یافته که در اختیار ستاد دیه استان قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی هم در این مراسم حضور حماسی مردم بجنورد در همایش پیاده روی خانوادگی را نشان دهنده سرزندگی و نشاط مردم دانست.

سیف‌الله مطلبی گفت: مردم این استان همچنین برای خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد آماده می‌شوند تا حماسه دیگری را خلق کنند.

 همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی امروز به مقصد بوستان ملی بش‌قارداش از ساعت 6.5 صبح به طول 6 کیلومتر برگزار شد.

برای این همایش پیاده‌روی 150 هزار کارت شرکت از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی و ورزش‌های همگانی پیش بینی شده بود.

در این همایش پیاده روی خانوادگی همچنین نمایندگان مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل ورزش وجوانان، فرماندار بجنورد وجمع زیادی از مسئولان استان و شهرستان همگام با مردم شرکت داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها