قیمت مسکن مهر تهران دیگر افزایش نمی یابد

قائم ‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پس از افزایش قیمت مسکن مهر به ازای هر مترمربع تا حداکثر 40 هزار تومان در پارسال، دیگر افزایش قیمتی نداریم.
کد خبر: ۵۵۶۲۷۲
قیمت مسکن مهر تهران دیگر افزایش نمی یابد

 فریبرز واحدی تاکید کرد: این افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه مصالح ساختمانی اجتناب ناپذیر بود و پیمانکاران هم خواهان افزایش قیمت ها بودند تا کارها به سرعت اجرا شود.

وی درباره طرح مسکن ویژه تهران گفت: این طرح ویژه متوقف نمی‌شود و واگذاری مسکن آن از شهریور به صورت مرحله‌ای خواهد بود و ممکن است در اواخر خرداد هم واگذار کنیم.

مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران گفت: مزیت اصلی مسکن ویژه تهران این است که مجتمع های آپارتمانی با واحدهای کمتر و در طبقات محدود ساخته می شوند.

آقای واحدی مزیت دیگر مسکن ویژه تهران را تقسیط 70% قیمت زمین در موعد تحویل مسکن اعلام کرد و گفت: مبنای قیمت گذاری زمین هم سال 1391 است که در مقایسه با سال آینده حتما مناسب خواهد بود.

وی افزود: واحد های مسکن ویژه در پنج طبقه ساخته می شود و مشاعات آن هم زیاد است.

مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: کسانی که وضع مالی مناسبی دارند می توانند از خدمات مسکن ویژه استفاده کنند و افرادی که وضع مالی متناسب با این طرح را ندارند می توانند از طرح های مسکن مهر شهرهای جدید و همچنین مسکن ویژه شهر پردیس استفاده کنند .

واحدی گفت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر حدود 20 هزار واحد مسکن مهر آماده واگذاری است و 15هزار واحد مسکن در پردیس و 30 تا 40 هزار واحد مسکن تا خرداد در پرند واگذار می شود.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
خسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
خسته نباشید!!!!!!
حسنی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
۰
۰
عالی است

نیازمندی ها