احمدی نژاد در اهواز:

موانع طرح های اجرا نشده برطرف می‌شود

رئیس جمهور در بدو ورود به استان خوزستان برای افتتاح چند طرح گفت: موانعی که بر سر راه اجرای طرح های مصوب استان وجود دارد برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۵۸۷۶
موانع طرح های اجرا نشده برطرف می‌شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر احمدی نژاد در چهارمین سفر استانی به خوزستان در فرودگاه اهواز درباره برنامه های سفرش با بیان این که به چند شهرستان نیز سفر خواهد کرد، گفت: همچنین دو کارگروه ویژه کشاورزی و معدن را تشکیل خواهیم داد و در جلسه حماسه سیاسی با حضور جوانان شرکت خواهم کرد.

وی با بیان این که در مراسم افتتاح چند طرح نیز حضور خواهد یافت، افزود: حضور در جلسه هیأت دولت برنامه بعدی در استان خوزستان خواهد بود.

به گفته رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت روند پیشرفت طرح های استان و مصوبات سفرهای قبلی مرور خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه اگر موانعی در مسیر اجرای طرح های استانی وجود داشته یا طرح هایی هم اجرا نشده باشد؛ دولت آنها را بررسی خواهد کرد.

احمدی نژاد همچنین خوزستان را برای ملت و تاریخ ایران شناخته شده خواند و گفت: خوزستان دیار مردمان مؤمن، مجاهد، استکبارستیز، استقلال طلب و عاشق پیامبر و آل پیامبر است که مردمانی تلاشگر و مفید به جامعه دارد.

رئیس جمهور افزود: مردمان خوزستان همه وجودشان را در همه دوران تاریخ و به ویژه در دوره انقلاب اسلامی برای استقرار ارزش های اسلامی و صیانت از موجودیت ایران فدا کرده اند.

احمدی نژاد مردمان خوزستان را در کار فرهنگ سرآمد خواند و گفت: دولت با همه وجود در خدمت مردم و تعالی، پیشرفت و آبادانی کشور است و تلاش می کند مشکلات را برطرف کند و امور را به پیش ببرد.

این طرح ها شامل کلینیک و اورژانس بیمارستان گلستان اهواز، بهره برداری از بیمارستان تأمین اجتماعی ماهشهر و تعریض بزرگ راه آبادان - ماهشهر، تکمیل تقاطع غیر همسطح کمربندی اندیمشک ، سد دز و سه راهی دهلران ، گازرسانی به هزار روستای جدید در خوزستان، تسهیلات بهره برداری و نمک زدایی مسجد سلیمان، ساخت بزرگراه ماهشهر - امیدیه ، خط ششم انتقال گاز اهواز- دهلران ، راه اندازی شبکه آبیاری و زه کشی کرخه در قالب پنج مرحله به صورت فصلی در دشت آزادگان، راه اندازی شبکه آبیاری و زه کشی کارون به صورت فصلی در اهواز و راه اندازی شبکه آبیاری و زه کشی خرمشهر در سه مرحله و شبکه آبیاری و زهکشی رودخانه جره رامهرمز است.

برای اجرای این طرح ها درمجموع 28 هزار و 755 میلیارد و 986 میلیون ریال هزینه شد.

همچنین رئیس جمهور در یکصد و دومین سفر استانی خود به خوزستان پس از استقبال مردمی در وزرشگاه تختی شهر اهواز با مردم دیدار و سخنرانی خواهد کرد.

افتتاح سد و نیروگاه گتوند در شهرستان دزفول، دیدار با مردم شهر اندیکا، دیدار با مردم هویزه و همچنین شرکت در برنامه حماسه حضور و جلسه کارگروه کشاورزی استان خوزستان از دیگر برنامه‌های احمدی نژاد در چهارمین دور سفرهای استانی است.

براساس این گزارش افتتاح چند طرح پتروشیمی، بیمارستان و راه سازی در شهرستان ماهشهر، دیدار با مردم شهرستان های آغاجاری و هفتگل و همچنین افتتاح سد جره در شهرستان رامهرمز از دیگر برنامه های رییس جمهور است که فردا در دومین روز این سفر انجام خواهد شد.

فردا همچنین هیأت دولت در شهرستان اهواز جلسه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها