ایالت فلوریدا علیه یکی از گونه های جانوری بسیار زیان آور جهان اعلان جنگ داده است: حلزون غول پیکر آفریقایی، یک نرم تن به ویژه پرخور که اندازه اش می تواند به بزرگی یک موش برسد.
کد خبر: ۵۵۴۳۵۷
حمله حلزون های غول پیکر به فلوریدا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، دنیز فیبر سخنگوی سازمان کشاورزی و سرویس های مصرف کنندگان ایالت فلوریدا می گوید: از سپتامبر 2011 که نخستین نمونه این حلزون کشف شد هر هفته  در ناحیه میامی-دید بیش از هزار عدد حلزون جمع آوری شده و تا کنون در مجموع  117 هزار عدد از این نرم تن زیان آور شکار شده اند.

وی تصریح می کند: حلزون های غول پیکر آفریقایی به بیش از 500 گونه مختلف گیاهی حمله می کنند. در واقع باید گفت هر چیز سبزی که بر سر  راه آنها باشد از آسیب این جانوران در امان نیست. در عین حال، آنها می توانند ناقل بسیاری از بیماری ها به انسان باشند از جمله نوعی از بیماری مننژیت.

حلزون های غول پیکر آفریقایی به ویژه به گچ به کار رفته در خانه ها علاقه داشته زیرا به کلسیم  برای استحکام و بزرگ شدن صدفشان نیاز دارند. هر حلزون می تواند سالیانه در شرایط مطلوب 1200 تخم بگذارد. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
برچسب ها: حلزون فلوریدا
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
۰
۰
حلزونها رابه متخصصان كشورماتحویل داده وكرم حلزون دریافت كنند.این طوری حلزونهای غول پیكرخواهندترسیدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
۰
۰
بیارید ایران كرم وصابون حلزون درست كنید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها